Gå til innhold

directX 10 på bærbar?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja her tror eg det er en misforståelse og to ute og går!

De skjermkortene som finnes nå til dags kommer nok ikke til å bli ubrukelige med det første nei!

De nye DX10 kortene vil jo selvsagt være kraftigere, men feks 7950GTX kommer nok til å holde koken lenge enda!

Lenke til kommentar

De skjermkortene som finnes nå til dags kommer nok ikke til å bli ubrukelige med det første nei!

De nye DX10 kortene vil jo selvsagt være kraftigere, men feks 7950GTX kommer nok til å holde koken lenge enda!

8248540[/snapback]

seff vill dx10 kortene være kraftige fordi blir jo bedre, men 7950 gtx kommer til å holde en ganske god stund fremover, men å si at 7xxx serien er utgått er totalt feil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

8248540[/snapback]

seff vill dx10 kortene være kraftige fordi blir jo bedre, men 7950 gtx kommer til å holde en ganske god stund fremover, men å si at 7xxx serien er utgått er totalt feil.

8249316[/snapback]

hvordan vet du det er ikke noen test ut .

Lenke til kommentar

8800 på laptop er alleredet ute, ble vist frem ett par maskiner på messa som var nylig, men ingen av leverandørene som viste sine maskiner har utsalg i Norge, regner med at det kommer om en måned's tid ca. Dell blir vel somvanlig raskest ute med sine Dellienware maskiner.

Lenke til kommentar
8800 på laptop er alleredet ute, ble vist frem ett par maskiner på messa som var nylig, men ingen av leverandørene som viste sine maskiner har utsalg i Norge, regner med at det kommer om en måned's tid ca. Dell blir vel somvanlig raskest ute med sine Dellienware maskiner.

8324478[/snapback]

Og prisen blir sånn ca.?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

8248540[/snapback]

8249316[/snapback]

Kommer helt ann på hva man definerer som utgått.

Noen tenker kanskje på at et skjermkort er utgått om et skjermkort ikke kan kjøre de nyeste spillene eller kjøre på en av de høyeste grafikkinstillingene, så er det utgått. (altså DX10)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...