Tim Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Flere ganger nå har jeg prøvd å brenne .bin filer med NEro Burning room, de aller fleste funker bra, men noen fæ jævler nekter å fungere:-( Jeg bruker Burn Image, så finner jeg filen, setter på 2305 og så "burn". Dette fungere helt fint, men når jeg skal starte cden så får jeg ikke opp noen filer i dete hele tatt på cden. Men hvis jeg setter cden i DVD-rommen får jeg opp at "sindows støtter kanskje ikke dette formatet eller disken kan være skadet". Dette stemmer jo ikke... Rart at de fleste fungerer og andre ikke. JEg kan pakke opp .bin`en med Isobuster og så bruke filene rett fra HD, men da kan jeg ikke ha med meg det på jobb osv. Noen som kan hjelpe meg eller? Bruker Windows XP. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 prøv med fireburner, se om det hjelper. hentes på http://www.fireburner.com Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg ville brukt cuesheet hvis det er tilgjengelig. Multisporsimage kan være triksent. Alternativt kan du bruke DaemonTools eller tilsvarende, og kopiere innholdet på den emulerte cdstasjonen til cd. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Fireburner kan ikke brenne .Bin, bare Iso filer osv. Lasta nettop ned nyeste versjon, og jeg får ikke opp noen av .bin filene mine. Selv om jeg setter på Show all files. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Deamon tools funka heller ikke:-( Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Fireburner KAN brenne .bin filer. Har du ikke en tilhørende .cue fil til bin filen din. Denne inneholder informasjon om hvordan .bin filen skal brennes, og denne kan fireburner åpne som default. Kan godt være som LarsC sier at det er flere spor på cd'en. Du kan jo også laste ned et program som viser info om .bin filen din, og stille inn etter denne når du skal brenne... Lenke til kommentar
Tim Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Der, ja. Fant .cue fila, nå brenner den "test burning". Håper det funker da:-) Lenke til kommentar
Tim Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 vel, er vist noob på dette her. Hvordan får jeg av test burn? Jeg har tatt den av på Configuratoion og Device options. Men når jeg tar create cd så får jeg opp en beskjed som sier "Continiue with test burn using current device configuration?" Hvis jeg velger nei, så skjer dette ikke.no, og hvis jeg tar ja så bare starter den test burn og etter det brenner den ikke. Hva skjer? Lenke til kommentar
alexf Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 prøv å brenn den i mode1 med 2352 Lenke til kommentar
Tim Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Funka skitt ikke!!! nå har jeg brukt 5 cder på det her:-( Begynner å bli en smule irritert.. hehe Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Det kan jo tenkes at .bin-en din er fuxx0red. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå