Gå til innhold

Får ik opp non filer etter jeg har brendt en .bin

Tim

Anbefalte innlegg

Flere ganger nå har jeg prøvd å brenne .bin filer med NEro Burning room, de aller fleste funker bra, men noen fæ jævler nekter å fungere:-(

Jeg bruker Burn Image, så finner jeg filen, setter på 2305 og så "burn". Dette fungere helt fint, men når jeg skal starte cden så får jeg ikke opp noen filer i dete hele tatt på cden. Men hvis jeg setter cden i DVD-rommen får jeg opp at "sindows støtter kanskje ikke dette formatet eller disken kan være skadet". Dette stemmer jo ikke...

Rart at de fleste fungerer og andre ikke. JEg kan pakke opp .bin`en med Isobuster og så bruke filene rett fra HD, men da kan jeg ikke ha med meg det på jobb osv.

Noen som kan hjelpe meg eller? Bruker Windows XP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fireburner KAN brenne .bin filer. Har du ikke en tilhørende .cue fil til bin filen din. Denne inneholder informasjon om hvordan .bin filen skal brennes, og denne kan fireburner åpne som default. Kan godt være som LarsC sier at det er flere spor på cd'en.

Du kan jo også laste ned et program som viser info om .bin filen din, og stille inn etter denne når du skal brenne...

Lenke til kommentar

vel, er vist noob på dette her. Hvordan får jeg av test burn? Jeg har tatt den av på Configuratoion og Device options. Men når jeg tar create cd så får jeg opp en beskjed som sier "Continiue with test burn using current device configuration?" Hvis jeg velger nei, så skjer dette ikke.no, og hvis jeg tar ja så bare starter den test burn og etter det brenner den ikke.

Hva skjer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...