bjaanes Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei, jeg har tidligere lagt ut siden min ckolon.com for vurdering... Nå er designet helt nyoppusset, forum er rett rundt hjørnet og brukere er kommet i (hope)tall... =) Så vennligst gi tilbakemeldinger på hva dere syntes om siden! =) http://www.ckolon.com Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei! Siden din er helt grei den. Men jeg synes "menyen" kunne ha vært litt lenge opp på siden. Kanskje på toppen, med linker her som på diskusjon.no? Ellers synes jeg du kunne ha brukt en annen skrift og litt mindre skrift. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg synes kanskje du kunne ha gjort en bedre jobb med menyen. Hvorfor er BG grønn mens bakgrunnen til linkene i menyen er hvit/grå? Vurder også å gjøre noe med foten i stylecheeten din, nåværende ser veldig kjedelig ut. Siden ble vurdert i Firefox Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ikke akkurat vakkert. 1) Fargene, grønt og svart, passer ikke sammen. Og den gradienten du har brukt var direkte stygg. 2) Tabeller? Skamme seg! Søk litt rundt på forumet eller Google så finner du hvorfor du ikke skal bruke tabeller. 3) Headeren var ikke akkurat fin den heller. Prøv med en annen font, og noen andre bilder. Jeg håper du ikke tar deg nær av dette. Du ba om kritikk, og det fikk du Lenke til kommentar
nettole Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Siden din blir litt heftig med så utstrakt bruk av svart og skarp grønn. Blir vanskelig å få fokus på midtspalten hvor teksten står (som tross alt er det viktigste!). Lenke til kommentar
Erik91 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 grønn fargen likte jeg ikke! og syns innholdet var litt langt unna menyen. var som å møte veggen når siden kom opp! alt var ganske stort Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Likte ikke denne. Likte egentlig ikke svart mot grønt, eller grønt mot svart eller hva nå enn det blir. Det var dårlig skrift på headeren. Skal sikkert være sånn, men ikke noe pent i alle fall... Men ser ingen forandringer på den fra forrige gang =/ Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Siden minner meg om gamle hacker filmer fra tidlig 90 tallet (slik som den med Angelina Jolie) Har ikke lyst å kommentere så mye, tror Runar, Anders-moen og Erik91 har sakt det meste.. Konklusjon, Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hm. va skal jeg si, til å være hjemmesnekret synes jeg dette var ganske greit men egentlig var det litt kjedelig. Menyen til venstre synes jeg var altfor kjedelig/stygg. Ser tydlig preg av mange timers arbeid bak dette som er veldig bra. Stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå