LarZen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Da sitter jeg i sofaen med et Logitech DiNivo tastatur. Det funker som ei kule, bare a slenge inn usb reciveren i PS3 maskina og kjor ivei! Ville bare dele at det funker som ei kule....andre artige ting som gar ann a koble pa tro..... Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Mulig å spille med det i f.eks. Resistance? Hadde vært greit siden dual-shocken har latterlige stikker. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Er ikke det et Blåtann-tastatur? Får du ikke koblet det til uten å bruke "reciveren"? Prøvde med mitt Apple BT Tastatur/Mus, fant det når jeg søkte på enheter, men fikk ikke koblet til.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Stemmer det...koblet tastaturet opp mot Bluetooth nuh...funker som ei kule det. Testet tastaturert i Fall of Man og det virket desverre ikke. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Jeg har testet mus med usb stick. Funker som bare det. En annen ting jeg synes var utrolig tøft var bilder på minnekort. Leser raskt og har pene overganger. En utrolig stilig effekt var når den skulle lage foto album, det må bare oppleves mener jeg. Da kommer bildene inn som "papir" bilder og slides/negativer. Test om du har mulighet. PS. Et annet triks er hvis du kobler PS3 opp mot en tv men du får ikke bilde. Trykk on/off en gang. Trykk så on/off en gang til men hold knapp inne til maskin piper (ca 5 sek) Da nullstiller det bildekoblingene. Du vil garantert få bilde:) I LOVE MY PS3, kjærlighet ved første klikk:):) Endret 27. mars 2007 av paalwa Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg forsøkte med et gammelt Logitech MX Duo IR tastatur og mus. Det funker som en kule.. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Oblivion til PS3 støtter mus og tastatur, bra hvis man har en crappy PC som blir kvestet av spillets maskinkrav. Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Logitech UltraX tastatur fungerer også. Lenke til kommentar
BeeR Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg testet bluetooth tastatur og mus fra Microsoft, men det funket ihvertfall ikke...! Sony har vel med vilje ikke lagt inn noe særlig støtte for M$ - tilbehør :-( _LarZen_ - er det et diNovo Edge du har koblet til? I såfall - kan du prøve å koble til en ekstern mus i tillegg? Greit å ha muligheten til å bruke ekstern mus i FPS - spill, og ikke den touchpaden selvom det sikkert funker bra til surfing osv... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg testet bluetooth tastatur og mus fra Microsoft, men det funket ihvertfall ikke...! Sony har vel med vilje ikke lagt inn noe særlig støtte for M$ - tilbehør :-( _LarZen_ - er det et diNovo Edge du har koblet til? I såfall - kan du prøve å koble til en ekstern mus i tillegg? Greit å ha muligheten til å bruke ekstern mus i FPS - spill, og ikke den touchpaden selvom det sikkert funker bra til surfing osv... 8246857[/snapback] Det er diNovo Edge jeg har ja, har ikke noen Bluetooth mus enda. Men etter det som står i configurasjons menyen så skal det være mulig. Er helt sikkert mulig å bruke min USB mus kanskje....får teste det litt senere Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har ikke PS3 så jeg har ikke prøvd tastatur der, men det fungerer som en "kule" på min X360 også Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Trådløs Microsoft mus virker også veldig bra Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Plugget i mitt gamle Logitech Driving Force ratt, og tror du ikke det funket som juling i GTHD.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Plugget i mitt gamle Logitech Driving Force ratt, og tror du ikke det funket som juling i GTHD.. 8267939[/snapback] Det er jo umulig å styre med det rattet i drifting på GT HD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå