Gå til innhold

PS3 og USB tastatur..

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har testet mus med usb stick. Funker som bare det. En annen ting jeg synes var utrolig tøft var bilder på minnekort. Leser raskt og har pene overganger. En utrolig stilig effekt var når den skulle lage foto album, det må bare oppleves mener jeg. Da kommer bildene inn som "papir" bilder og slides/negativer. Test om du har mulighet.

PS. Et annet triks er hvis du kobler PS3 opp mot en tv men du får ikke bilde. Trykk on/off en gang. Trykk så on/off en gang til men hold knapp inne til maskin piper (ca 5 sek) Da nullstiller det bildekoblingene. Du vil garantert få bilde:)

I LOVE MY PS3, kjærlighet ved første klikk:):):)

Endret av paalwa
Lenke til kommentar

Jeg testet bluetooth tastatur og mus fra Microsoft, men det funket ihvertfall ikke...! Sony har vel med vilje ikke lagt inn noe særlig støtte for M$ - tilbehør :-(

_LarZen_ - er det et diNovo Edge du har koblet til? I såfall - kan du prøve å koble til en ekstern mus i tillegg? Greit å ha muligheten til å bruke ekstern mus i FPS - spill, og ikke den touchpaden selvom det sikkert funker bra til surfing osv...

Lenke til kommentar
Jeg testet bluetooth tastatur og mus fra Microsoft, men det funket ihvertfall ikke...! Sony har vel med vilje ikke lagt inn noe særlig støtte for M$ - tilbehør :-(

_LarZen_ - er det et diNovo Edge du har koblet til? I såfall - kan du prøve å koble til en ekstern mus i tillegg? Greit å ha muligheten til å bruke ekstern mus i FPS - spill, og ikke den touchpaden selvom det sikkert funker bra til surfing osv...

8246857[/snapback]

Det er diNovo Edge jeg har ja, har ikke noen Bluetooth mus enda. Men etter det som står i configurasjons menyen så skal det være mulig. Er helt sikkert mulig å bruke min USB mus kanskje....får teste det litt senere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...