omegaV8 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei. Når jeg starter opp datan så er det første bilde som kommer opp er LOGG PÅ WINDOWS er det mulig å få bort det. Det er bare jeg som bruker den ( 1 bruker på datan) ønsker å få bort dette på grunn av at når jeg skal kjøre Nvidia nTune så krever programmet en del restarter for å fullføre testen av HK. og Grafikkort Testen er fra 20 min til 3 timer å jeg har ikke lyst til å sitte å passe på hver restart for å logge inn i windows igjen Lenke til kommentar
2mat Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei. Når jeg starter opp datan så er det første bilde som kommer opp er LOGG PÅ WINDOWS er det mulig å få bort det. Det er bare jeg som bruker den ( 1 bruker på datan) ønsker å få bort dette på grunn av at når jeg skal kjøre Nvidia nTune så krever programmet en del restarter for å fullføre testen av HK. og Grafikkort Testen er fra 20 min til 3 timer å jeg har ikke lyst til å sitte å passe på hver restart for å logge inn i windows igjen 8246131[/snapback] For å svare deg kort "JA" Det er en enkelt måte å fjerne det på. Når du går inn på kontrollpanelet kan du under kategorien "Brukere" velge hvordan du skal logge på. Det kan du velge at den skal hoppe direkte inn i windows, uten mellomstopp Lenke til kommentar
omegaV8 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Hva betyr dette da hmm. Endret 26. mars 2007 av omegaV8 Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det skal gå i regedit. husker ikke helt i farta, Kan prøve å søke på default user eller noe.. Deretter legger du inn brukernavn og passord. Hvis du er den eneste brukeren kan du endre det i påloggings muligheter i kontrollpanel, (så lenge du ikke har et passord) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Oppskrift her: http://support.microsoft.com/kb/315231 Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Gå til siden jeg har linket til under. Til høyre på siden finner du link til gratisprogrammet TweakUI. Innstaller det, der finner du en innstilling som gjør at maskinen hver gang den starter logger seg inn på den brukerkontoen du ønsker - automatisk. Programmet har også mange andre nyttige innstillinger: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx Lenke til kommentar
omegaV8 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Tusen takk for hjelpa det ble greit no fulgte oppskrtifta hehe Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå