Gå til innhold

Hissig politi i stavanger området!

chil

Anbefalte innlegg

Velger når som helst en semikriminell drittunge over en autoritærpolitibetjent som ikke følger regler og som tar seg til rette.

Purken skal søren ikke ta fra meg en dritt. Mine eiendeler er det jeg som EIER.

8272353[/snapback]

Ut fra det jeg ser så er definisjonen på en politibetjent som tar seg til rette, en som ikke lar de stakkar småkriminelle få gjøre som de vil. Det er det jeg ler av.

Man sipper jo over at politiet ikke lar en få lov til å gjøre lovbrudd for pokker. Det er direkte latterlig.

Og når man i tillegg stikker av, så har man jo ikke akkurat lagt grunnlaget for et fantastisk samarbeid.

Hovedproblemet her er ikke at politiet tar seg til rette, men at kidsa gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må vel ha lisens eller noe for å bære tusj? Ihvertfall det jeg har hørt..

8248514[/snapback]

Klarte ikke helt bestemme meg om dette innlegget var seriøst eller ikke. Går utifra at det er seriøst. Skal politiet da beslaglegge fargesettet til førsteklassingene?

Lenke til kommentar
Ut fra det jeg ser så er definisjonen på en politibetjent som tar seg til rette, en som ikke lar de stakkar småkriminelle få gjøre som de vil.  Det er det jeg ler av. 

Man sipper jo over at politiet ikke lar en få lov til å gjøre lovbrudd for pokker.  Det er direkte latterlig.

Og når man i tillegg stikker av, så har man jo ikke akkurat lagt grunnlaget for et fantastisk samarbeid.

Hovedproblemet her er ikke at politiet tar seg til rette, men at kidsa gjør det.

8272837[/snapback]

Touché.

Lenke til kommentar
Løpe fra politiet er hovedsaklig alltid en dårlig ide.

8247590[/snapback]

er det ulovlig hvis du ikke har gjort noe?

har gjort det en gang, bare begynt å løpe, mens politiet var ute på patrulie, og tror du faen meg ikke at de fulgte etter :p

Lenke til kommentar
Tobakk og tursj blir du da faen meg ikke stoppet for, du er bare idiot som løper.

På Holtet(Nordstrand/Bækkelaget) her oppe kjører det snut rundt hele helgen, helt latterlig egentlig, men samma for meg :p

8248254[/snapback]

Om jeg ikke tar feil var han nok på holtet da han løp fra purken :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...