Gå til innhold

Hissig politi i stavanger området!

chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tobakk og tursj blir du da faen meg ikke stoppet for, du er bare idiot som løper.

På Holtet(Nordstrand/Bækkelaget) her oppe kjører det snut rundt hele helgen, helt latterlig egentlig, men samma for meg :p

8248254[/snapback]

Er vel egentlig ikke så dumt det, det er her det er flest kriminelle spirer som driver med tjall og tagging.

8248543[/snapback]

Bor du nær Holtet? Det deales da ingen ting der? Jeg kjenner en del fra miljøet og de har da aldri dealet der heller. Tagging er heller ikke så utbredt der, jeg forstår absolutt ikke hvorfor de er der av alle steder i Oslo :s

Lenke til kommentar
Kanskje de ikke skulle ta den, men det virket kanskje litt misstenksomt at du stakk ifra de?

8245993[/snapback]

Kom en jeg kjente bort til meg og sa at hvis jeg hadde noe de ikke likte i sekken som tursj eller sprayflaske eller tobakk eller drikke noe, ville det gå hart utover meg, siden de er på runde i ommerådet for å fange ungdommer. jeg hadde tursj og tobakk og hadde tidligere på kvelden måtte løpe fra politiet med sixpack i sekken.

8246154[/snapback]

Hvorfor en liten tass som deg løper rundt med tobakk i sekken, er hva jeg lurer på.

Lenke til kommentar
Syklet hjem en gang om natta og ga faen i skilt og lys da plutselig politiet satte på blålyset. Klarte faktisk å stikke av ved å kjøre litt kamikaze gjennom byen  :)

8246116[/snapback]

Ja du hørtes meg faen ut som et kjeni

Lenke til kommentar

Bor du nær Holtet? Det deales da ingen ting der? Jeg kjenner en del fra miljøet og de har da aldri dealet der heller. Tagging er heller ikke så utbredt der, jeg forstår absolutt ikke hvorfor de er der av alle steder i Oslo :s

8248651[/snapback]

Jeg mener Nordstrand og rundt der. Det er her mesteparten av taggerne vokser og hvor det er perfekte forhold for det. Angående dealing så er det ganske mye der og, men som regel lenger sør.

Men dette har ingenting med tråden å gjøre. :)

Lenke til kommentar
på fredag måtte jeg stikke av fra politiet, fordi jeg hadde tursj i sekken, og de skulle liksom fange taggere. Har de rett til å ta den fra meg da? Det er jo bare en tusj.

8245985[/snapback]

Øhhh, hva får deg til å tro at de viste at du hadde tusj i sekken?

Og hvorfor stakk du egentlig av om det bare var en tusj?

Lenke til kommentar
Tobakk og tursj blir du da faen meg ikke stoppet for, du er bare idiot som løper.

På Holtet(Nordstrand/Bækkelaget) her oppe kjører det snut rundt hele helgen, helt latterlig egentlig, men samma for meg :p

8248254[/snapback]

Den Nordstrands snuten er drit kjipe...og i tillegg er det nå satt inn 200 vektere på trikkene opp dit...møkka folk...

Tusj er ikke ulovlig å ha på seg, men hvis de jakter på taggere, og du blir stoppa, så tar de den...og sannsynligvis så får du såpass noia at du ikke tør å si noenting.

Egentlig bare å si at du skal ha den, fordi du trenger den i forhold til skole osv, men du må ikke høre på hva politiet sier, de ljuger deg rett opp i trynet, og gjør som de vil.

Know your rights!

Lenke til kommentar

8248254[/snapback]

Den Nordstrands snuten er drit kjipe...og i tillegg er det nå satt inn 200 vektere på trikkene opp dit...møkka folk...

Tusj er ikke ulovlig å ha på seg, men hvis de jakter på taggere, og du blir stoppa, så tar de den...og sannsynligvis så får du såpass noia at du ikke tør å si noenting.

Egentlig bare å si at du skal ha den, fordi du trenger den i forhold til skole osv, men du må ikke høre på hva politiet sier, de ljuger deg rett opp i trynet, og gjør som de vil.

Know your rights!

8249851[/snapback]

Du har så rett :D

Lenke til kommentar

8248254[/snapback]

Know your rights!

8249851[/snapback]

Det må være en grunn til at de har skaffet så mange vektere. Vektere gjør da en grei jobb de, hvorfor plager det deg?

Lenke til kommentar

Vedder på at han med tusj hadde tagget.

Og de eneste "politi" folkene jeg har problemer med i stavanger er de MP folka som flyr rundt og skal sjekke leg og drit, irriterende saker...

Endret av nd4spd
Lenke til kommentar

Know your rights!

8249851[/snapback]

Know your wrongs.

Blir utrolig provosert av obsternasige smågutter som har "rettigheter" til å gjøre alt i hele verden bare de ikke blir tatt for det. Og når noen med år på ryggen eller uniform kommer og er litt strenge med dem så går de av skaftet og synes at purken er fæle. Det er ikke purken det er noe galt med. Purken og vekterne er ikke i gatene for å være vemmelige. De er der fordi det er så hekkans mange semikriminelle duster med rettigheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...