Gå til innhold

AMD eller P4?


Noname

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser jeg fikk advarsel i private meldinger PGA språkbruket mitt av moderator Yummy :sad: , men er det rart jeg er frustrert når slike linker/innbrudd på min maskin gjør sånn att jeg må kjøre feil søking på OS etter resetting av maskin.

 

ja slikt er bare så unødvendig og holde på med og skaper så mye frustrasjoner hos folk/meg.

Ja jeg har hatt nok problemer med min datamaskin og jeg nekter å få flere problemer av å gå på forumet her.

 

Ja dette forumet er jo ett forum får problemløsning og ikke motsatt.

Ja den linken kostet meg en del ekstra arbeid på min maskin :sad:

Så mr div X dude skjerp deg nå , å slutt med slikt tull , ja prøv og tenk over hvilke konsekvenser slike linker kan ha får andre...

 

tok kanskje litt vel hardt i med store stygge ord i min siste post men man kan da skjønne min irritasjon når jeg får en totalt låst maskin som nekter å reagere slik att jeg må resette og kjøre full reperasjon med Norton Utilities [disk doctor/windoctor]...

 

Ja og maskina blir liksom aldri som den var før reperasjon vist dere skjønner :sad:

 

Foresten åssen sperret man for slike script ?

er det noen som vet ?

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: QTC på 2002-12-15 13:12 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-15 09:21, skrev Divxdude:

sorry, det var jo bare en liten morsom link. regnet med at de fleste på hw.no hadde sperret seg for slike script! beklager. Har sendt en pm til Yummy om beklagelse! og jeg beklager også her!


 

Det blir liksom litt for dumt å be om unnskyldning etterpå... "Trodde" folk hadde sperret for det. Hvis du virkelig trodde det hadde du vel ikke postet linken uansett? Eller?? Flaks for deg at jeg ikke hadde begynt å jobbe ennå og hadde diverse dokumenter/filer oppe...

 

Blir liksom det samme som "Beklager at jeg ramponerte bilen din". "Nå har jeg bedt om unnskyldning så da er alt greit igjen! Ikke sant?"

 

Nei, kort prosess med banning/utestengelse for sånt tull...

Lenke til kommentar

det er synd at folk som deg ( divxdude ) skal ødelegge for oss alle andre. Din link medførte at pc'en men sa nei, og at jeg måtte legge inn os'et på nytt! Slet med det hele igår. Jeg er heldigvis tilbake, og vil si at du burde skjerpe deg til de grader.

 

Ser på de siste trådene dine at du er usaklig, men du har enkelte ganger par nyttige tråder som kan være til hjelp for andre. Du har nå vært medlem i hw.no for en lang stund og du har fått masse kunnskaper. Jeg håper at du anvender denne kunnskapen til noe nyttig, istedenfor å lage fa*nskap for andre. Du har sikkert masse nyttig å bidra med her på hw.no og jeg håper du forsetter og hjelper andre, men på den riktige måten.

 

Ser også at du har hatt framgang innenfor data. Helt på starten kunne du ikke en dritt. Ikke engang hva dma betyr. Men utover året har du fått masse kunnskaper. Folk har vært hyggelig mot deg, og hjulpet deg gjennom masse forskjellige saker, som f.eks dell og mange andre. Og jeg håper på at du kan gi tilbake med samme mynt til de på hw.no som ikke har så mye kunnskaper! ( jeg vet ikke akkurat hvor du sitter inne med, men regner med en god del som du har tilegnet deg fra dette forumet! )

 

Mine siste ord til deg, er at du skjerper deg og hjelper andre her. Hvis ikke, kan du dra til hel****. Vi vil ikke ha folk som er ute etter bråk på dette forumet! Ellers virker du som en hel ålreit person som er ute etter å hjelpe andre!

 

Jeg tror du har kjedet deg par kvelder og kanskje funnet ut at du skal ha det gøy, siden de aller siste trådene som inneholder fa*nskap har du sendt på kvelden.

 

Håper du tar dette til etterretning! ellers tror jeg personlig at du blir bannet for en god stund!

Lenke til kommentar

Hei alle dere

Det er morsomt å lese alle disse innleggene som angår om man skal velge AMD eller P4.

 

Dersom dere leser i de andre forumene om hvilke problem personellet har med sine PC'er så er valget enkelt.

 

Kort oppsummert:

P4 -- Stabil, lav driftstemeratur (29-40 grader)og kanskje ikke så rask. Koster litt mere en AMD

 

AMD -- Svært ustabil, svært høye driftstemperaturer (50-90 grader) med følge av at man får helt uforklarige feil, ""men raskt"".

 

Svare til deg som startet dette innlegg er enkel, velg P4. Dersom du velger AMD så vil jeg snakke med deg om et år for å høre om du er like tilfreds med AMD'en. Det tviler jeg på.

 

God Jul

 

John Kr

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-15 09:21, skrev Divxdude:

sorry, det var jo bare en liten morsom link. regnet med at de fleste på hw.no hadde sperret seg for slike script! beklager. Har sendt en pm til Yummy om beklagelse! og jeg beklager også her!


Hvis du regnet med at "de fleste" hadde stoppet for slike script så er det vel ingen vits å legge det ut.

Dette er for barnslig. Jeg slapp med å logge ut i tide. Men det er jævelig irriterende!!

 

PS: Mozilla stopper slike skript....

 

Tosk!

 

[ Denne Melding var redigert av: Njaal[NOR] på 2002-12-15 17:37 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-15 12:20, skrev John Kr:

Hei alle dere

Det er morsomt å lese alle disse innleggene som angår om man skal velge AMD eller P4.


Dersom dere leser i de andre forumene om hvilke problem personellet har med sine PC'er så er valget enkelt.


Kort oppsummert:

P4 -- Stabil, lav driftstemeratur (29-40 grader)og kanskje ikke så rask. Koster litt mere en AMD


AMD -- Svært ustabil, svært høye driftstemperaturer (50-90 grader) med følge av at man får helt uforklarige feil, ""men raskt"".


Svare til deg som startet dette innlegg er enkel, velg P4. Dersom du velger AMD så vil jeg snakke med deg om et år for å høre om du er like tilfreds med AMD'en. Det tviler jeg på.


God Jul


John Kr


 

kort oppsummert: BULLSHIT

Lenke til kommentar

Quote:


normal skrev (2002-12-15 21:12):

Quote:


Den 2002-12-15 12:20, skrev John Kr:

Hei alle dere

Det er morsomt å lese alle disse innleggene som angår om man skal velge AMD eller P4.


Dersom dere leser i de andre forumene om hvilke problem personellet har med sine PC'er så er valget enkelt.


Kort oppsummert:

P4 -- Stabil, lav driftstemeratur (29-40 grader)og kanskje ikke så rask. Koster litt mere en AMD


AMD -- Svært ustabil, svært høye driftstemperaturer (50-90 grader) med følge av at man får helt uforklarige feil, ""men raskt"".


Svare til deg som startet dette innlegg er enkel, velg P4. Dersom du velger AMD så vil jeg snakke med deg om et år for å høre om du er like tilfreds med AMD'en. Det tviler jeg på.


God Jul


John Kr


 

kort oppsummert: BULLSHIT

 

Ja, det var ikke det mest gjennomtenkte innlegget her... John Kr burde nok lese litt mer og ikke høre på for mye FUD...

Lenke til kommentar
Quote:


Divxdude skrev (2002-12-15 09:21):

sorry, det var jo bare en liten morsom link. regnet med at de fleste på hw.no hadde sperret seg for slike script! beklager. Har sendt en pm til Yummy om beklagelse! og jeg beklager også her!


Hadde eg vert en moddis så ville du fått en måneds ferie? Eg måtte teste den eg og, Men det var ikke vanskelig å løse det irretrende problemet. Skrudde bare av modemet.
Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-15 12:20, skrev John Kr:

Hei alle dere

Det er morsomt å lese alle disse innleggene som angår om man skal velge AMD eller P4.


Dersom dere leser i de andre forumene om hvilke problem personellet har med sine PC'er så er valget enkelt.


Kort oppsummert:

P4 -- Stabil, lav driftstemeratur (29-40 grader)og kanskje ikke så rask. Koster litt mere en AMD


AMD -- Svært ustabil, svært høye driftstemperaturer (50-90 grader) med følge av at man får helt uforklarige feil, ""men raskt"".


Svare til deg som startet dette innlegg er enkel, velg P4. Dersom du velger AMD så vil jeg snakke med deg om et år for å høre om du er like tilfreds med AMD'en. Det tviler jeg på.


God Jul


John Kr


 

Hvor har du fått det fra da? Les litt nøyere...

Lenke til kommentar
Quote:


Den 2002-12-15 12:20, skrev John Kr:

Hei alle dere

Det er morsomt å lese alle disse innleggene som angår om man skal velge AMD eller P4.


Dersom dere leser i de andre forumene om hvilke problem personellet har med sine PC'er så er valget enkelt.


Kort oppsummert:

P4 -- Stabil, lav driftstemeratur (29-40 grader)og kanskje ikke så rask. Koster litt mere en AMD


AMD -- Svært ustabil, svært høye driftstemperaturer (50-90 grader) med følge av at man får helt uforklarige feil, ""men raskt"".


Svare til deg som startet dette innlegg er enkel, velg P4. Dersom du velger AMD så vil jeg snakke med deg om et år for å høre om du er like tilfreds med AMD'en. Det tviler jeg på.


God Jul


John Kr


Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...