MrZ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Under terms of strict anonymity, however, SPOnG was told by our contact at one branch of a major retail outlet, that on both Saturday and Sunday it sold more 360s than it did PS3s. Is that a bad sign? Yes. This soon after launch it would be just about acceptable for the masses of expensive, late PS3 stocks to be moving slowly. However, for the 360 to outsell it at launch weekend should come as a shock to Sony. So, how else is the PS3 moving? SPOnG can report that eBay scalpers are not faring well with the PS3. They're either making a loss on the machine or failing to sell their wares at all. The majority of PS3s on eBay are getting bids under £400, while a few sellers are demonstrating a poor understanding of the capitalist machine with ridiculous 'buy it now' prices. Of the auctions ending within the hour, not one is selling at more than £400. Most of the lots bare the legend 'reserve not met' under their current price. The current bids range from £320 to £390 on average. Eu PS3 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det ang at x360 sel meir enn ps3, har eg vanskeleg for å tru før eg får sjå noko offisielt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 http://kotaku.com/gaming/doom/ps3-breaks-s...n-uk-247180.php http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=74590 http://www.joystiq.com/2007/03/26/ps3-kick...launch-in-UK-e/ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Nå snakkes det her i første post om antall konsoller solgt i BUTIKK Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg gjetter at det heller labre salget i butikk er fordi mange var redde for å ikke sikre seg en konsoll til launch. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Nå snakkes det her i første post om antall konsoller solgt i BUTIKK 8245911[/snapback] Dei 165 000 var og del av forhåndsbestillingar m.m? Lenke til kommentar
teekej Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg tror det er mange som driter hardt i om de får den svindyre matboksen akkurat på releasedagen, så derfor bare venter litt. Det skjedde med 360. Solgte dårlig i starten av 2006 men solgte stort i slutten av 2006. PS3 har bare ræva-spill på makedet nå uansett så det er ikke noe å bli "redde" for Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Mindre salg fra butikk, og mindre køer enn forventet er vel ett resultat av at mange har forhåndsbestilt, og derfor ikke trengte å stå timesvis/dagesvis i kø. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Jeg tror det er mange som driter hardt i om de får den svindyre matboksen akkurat på releasedagen, så derfor bare venter litt. Det skjedde med 360. Solgte dårlig i starten av 2006 men solgte stort i slutten av 2006.PS3 har bare ræva-spill på makedet nå uansett så det er ikke noe å bli "redde" for Latterlig kommentar. Vedder på du ikke har tatt i en ps3, noe som gjør det totalt irrellevant. At ps3 bare har ræva spill er helt feil. Resistance, motorstorm, VF5 og Virtua Tennis 3 gir ps3 helt klart den beste launch lineup'en av de tre konsollene. Men den kunne vært enda bedre, det er jeg enig i. Zelda er helt sikkert det beste launch spillet, men det alene kan ikke dra wii opp på denne plassen. Og 360 sine launch spill var en mer sørgelig affære, selv om 360 nå har flere gode spill. Endret 27. mars 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Nå snakkes det her i første post om antall konsoller solgt i BUTIKK 8245911[/snapback] Dei 165 000 var og del av forhåndsbestillingar m.m? 8246897[/snapback] 165 000 er totalt med forhåndbestillinger ja. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg tror det er mange som driter hardt i om de får den svindyre matboksen akkurat på releasedagen, så derfor bare venter litt. Det skjedde med 360. Solgte dårlig i starten av 2006 men solgte stort i slutten av 2006.PS3 har bare ræva-spill på makedet nå uansett så det er ikke noe å bli "redde" for Latterlig kommentar. Vedder på du ikke har tatt i en ps3, noe som gjør det totalt irrellevant. At ps3 bare har ræva spill er helt feil. Resistance, motorstorm, VF5 og Virtua Tennis 3 gir ps3 helt klart den beste launch lineup'en av de tre konsollene. Men den kunne vært enda bedre, det er jeg enig i. Zelda er helt sikkert det beste launch spillet, men det alene kan ikke dra wii opp på denne plassen. Og 360 sine launch spill var en mer sørgelig affære, selv om 360 nå har flere gode spill. 8247019[/snapback] Kan ikke si jeg synes den var latterlig, men... For min del så frista COD 2, Kameo og DOA 4 mer enn det PS3 har å tilby nå. Av spillene du nevner er det bare Resistance jeg har lyst til å spille, og jeg er rimelig skeptisk til det med tanke på hvor elendig Dual Shock-kontrollerne har vært til FPS-spill. (Har også lyst på VF5, men det kommer på 360 også... så tar bare med (konsoll)eksklusive spill) Mye av problemet til PS3, akkurat nå, er at mange av de som har 360 fra før ser ingen grunn til å bruke så mye penger på en konsoll som har omtrent nøyaktig de samme spillene. Så håper virkelig at spillutvalget har blitt bedre når jeg kjøper meg PS3 i Japan til høsten Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 DoA 4 var vel ikke release spill? Lenke til kommentar
Strands Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg tror det er mange som driter hardt i om de får den svindyre matboksen akkurat på releasedagen, så derfor bare venter litt. Det skjedde med 360. Solgte dårlig i starten av 2006 men solgte stort i slutten av 2006.PS3 har bare ræva-spill på makedet nå uansett så det er ikke noe å bli "redde" for Latterlig kommentar. Vedder på du ikke har tatt i en ps3, noe som gjør det totalt irrellevant. At ps3 bare har ræva spill er helt feil. Resistance, motorstorm, VF5 og Virtua Tennis 3 gir ps3 helt klart den beste launch lineup'en av de tre konsollene. Men den kunne vært enda bedre, det er jeg enig i. Zelda er helt sikkert det beste launch spillet, men det alene kan ikke dra wii opp på denne plassen. Og 360 sine launch spill var en mer sørgelig affære, selv om 360 nå har flere gode spill. 8247019[/snapback] Du sier at det er en latterlig kommentar og i same slengen sier du at 360 sine launch spill var en sørgelig affære ? Har du i det hele tatt peiling på hva 360 hadde ved lansering ? PS3 hadde Resistance, Call of Duty 3, Motorstorm, F1, RR7, VF5 og VT3. av de "bedre" titlene. 360 hadde PDZ, Call of Duty 2, Condemned, RR6, DOA4, PGR3, Kameo, Quake 4, Amped 3 og King Kong. Hvordan kan du da påstå at 360 spillene var en sørgelig affære ? De var minst like bra som PS3 hadde. Og ikke minst, launchen var omtrent verdensomspennende, ikke utsatt et halvt år som her. Og når det gjelder sports spill var vel 360 foran siden det hadde Fifa, Madden, NBA og NHL dag 1 også. Så hvor er den sørgelige affæren sammenlignet mot hva PS3 hadde ? For meg ser dette rimelig likt ut med kanskje en liten fordel til 360 faktisk. DoA 4 var vel ikke release spill? Det kom et par uker etter her men det var et lanserings spill i Amerika. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Haha Quake 4......For et spill sier jeg bare:p At det i det hele tatt kom ut på 360 skjønner jeg ikke. DVD platen var kun god for en ting og det var ølbrikke....PDZ var oppskrytt og leverte ikke. Kameo var ganske bra, men det var en smule kort. Condemned var/er et av de bedre "skrekkspillene" som har kommet ut. Endret 27. mars 2007 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Strands Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Haha Quake 4......For et spill sier jeg bare:p At det i det hele tatt kom ut på 360 skjønner jeg ikke. DVD platen var kun god for en ting og det var ølbrikke....PDZ var oppskrytt og leverte ikke. Kameo var ganske bra, men det var en smule kort. Condemned var/er et av de bedre "skrekkspillene" som har kommet ut. 8247716[/snapback] Det er din mening. Quake 4 har et snitt på 76% så det kan ikke ha vært altfor dårlig. Poenget er at 360 hadde minst like bra spill ved lansering som PS3 har nå. Å kalle 360 spillene en sørgelig affære viser bare at man ikke er nøytral i det hele tatt. Eller uvitende om hva den faktisk hadde ved lanseringen. Endret 27. mars 2007 av Strands Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 60 hadde PDZ, Call of Duty 2, Condemned, RR6, DOA4, PGR3, Kameo, Quake 4, Amped 3 og King Kong. Hvordan kan du da påstå at 360 spillene var en sørgelig affære ? De var minst like bra som PS3 hadde. Og ikke minst, launchen var omtrent verdensomspennende, ikke utsatt et halvt år som her. Og når det gjelder sports spill var vel 360 foran siden det hadde Fifa, Madden, NBA og NHL dag 1 også. Vel av det interessante da så kan vi se. DOA 4 vs VF 5 RR6 vs RR7 PG3 vs Motorstorm condemned vs. resistance call of duty 2 vs call of duty 3 Amped 3, Quake 4 og kingkong ligger ikke i toppspill klassen akkurat. Og sportspill har begge konsoller nok av. Den var kanskje ikke håpløs, men den var i hvertfall ikke bedre enn ps3 sin. Lenke til kommentar
Strands Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 60 hadde PDZ, Call of Duty 2, Condemned, RR6, DOA4, PGR3, Kameo, Quake 4, Amped 3 og King Kong. Hvordan kan du da påstå at 360 spillene var en sørgelig affære ? De var minst like bra som PS3 hadde. Og ikke minst, launchen var omtrent verdensomspennende, ikke utsatt et halvt år som her. Og når det gjelder sports spill var vel 360 foran siden det hadde Fifa, Madden, NBA og NHL dag 1 også. Vel av det interessante da så kan vi se. DOA 4 vs VF 5 RR6 vs RR7 PG3 vs Motorstorm condemned vs. resistance call of duty 2 vs call of duty 3 Amped 3, Quake 4 og kingkong ligger ikke i toppspill klassen akkurat. Og sportspill har begge konsoller nok av. Den var kanskje ikke håpløs, men den var i hvertfall ikke bedre enn ps3 sin. 8247817[/snapback] Så begge var ca en sørgelig affære da kan vi kanskje si ? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Vil heller strekke meg til å si de ikke er så ille. Ps2 sin lineup var mye værre. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Amped 3, Quake 4 og kingkong ligger ikke i toppspill klassen akkurat.Og sportspill har begge konsoller nok av. Du tuller, right? King Kong var ett av de beste spillene i 2005, grafisk og gameplaymessig. Kort - ja. Men absolutt et spill i toppklassen. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Amped 3, Quake 4 og kingkong ligger ikke i toppspill klassen akkurat.Og sportspill har begge konsoller nok av. Du tuller, right? King Kong var ett av de beste spillene i 2005, grafisk og gameplaymessig. Kort - ja. Men absolutt et spill i toppklassen. 8247935[/snapback] og omtrent en rein port av XBOX versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå