atomera Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei sann!! Har kjøpt meg Norton Internet security 2007 med 365dager oppdatering... Men en annen ting, jeg får også Norton Internet security 2007 gjennom Telenor... Hvilken er best?? Er det best å bruke den jeg kjøpte, eller den jeg får av telenor?? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei sann!! Har kjøpt meg Norton Internet security 2007 med 365dager oppdatering... Men en annen ting, jeg får også Norton Internet security 2007 gjennom Telenor... Hvilken er best?? Er det best å bruke den jeg kjøpte, eller den jeg får av telenor?? 8245828[/snapback] Liker ikke Norton lenger jeg... Men vil tro den du får av Telenor er vell så bra !! Lenke til kommentar
atomera Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 oki, så jeg bør bruke den jeg får av telenor?? har kjøpt den andre norton med 365dager også se... men gidder ikke legge den inn hvis den jeg får av telenor er bedre.. noen som vet om den er det?? Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ehhh, NIS2007 versjonen fra Telenor og Norton er en og samme, d.v.s. du bør kunne ev. fått byttet inn prog. du har kjøpt eller levert det tilbake hvis du ikke har brutt forseglingen. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hvis du skulle ha brutt forseglingen slik at du ikke får byttet det. Så kan du jo bare ta og så bruke telenor sin i et år, og så når den løper ut på dato så legger du bare inn den du har kjøpt. Jeg ville også ha prøvd å fått levert den tilbake først. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Dæven... Det finnes faktisk folk som kjøper Norton... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå