Lomaxz Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei! Må si jeg har blitt utrolig fristet av ps3, men har nesten ikke råd til å kjøpe den fra bunnen av. Har en ps2 med utrolig masse utstyr, rundt 15-20 spill. deriblant begge guitar hero spillene (med 2 gitarer), singstar, buzz (8 buzzere) og mange flere spill. 2 orginale kontrollere og dessuten en trådløs i tillegg. Lurer bare på hva folk synes jeg bør ta for dette? hvis jeg evt skulle ha solgt. men burde jeg gjøre d i og med at jeg har så mye ting til den?. Er så utrolig kjedelig at ps3 er så lite bakoverkompatibel. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg ville ikke byttet ps3 mot dette. Vent til du får råd og ei begge! Jeg har ps3 selv, og selv om den er fantastisk så er det ikke nok av gode spill til å veie opp for den lista du har der. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 hehe, takk for tipset. lurer litt på om jeg bare skal begynne å spare nå og kjøpe meg en til jul . kanskje den til og med har gått ned litt i pris da? . Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Tviler litt på det, men det er jo en mulighet! Ellers kan du jo bestille fra Videgamesplus og spare 2k Fikk min derifra. Konsollen kostet bare 3900! Ps3+kontroll+frakt= ca 5200 NOK. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det du har er jo veldig artige saker da! Du må nesten tenke deg veldig godt etter om du kommer til å bruke det du har fremmover eller om det er nye ting du vil ha. Men da igjen så er det nok ikke stort du får for det nå idag. Så det er sikkert ikke særlig lurt å selge noe av det. Vet ikke hvor gammel du er men om du er ung så er det jo snart sommer og en sommer jobb er jo ikke umulig å få tak i. Om du er det...altså ung så gå til NAV (Arbeids kontoret) og sett deg opp til søker til sommerjobber. Vel det var det jeg hadde å si Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg eier begge, men jeg ville nok si at når du skaffer deg ps3, så selg ps2+de spillene du ikke spiller så mye, så får du penger til ps3-spill. Selv har jeg ikke gjort dette, bor i en familie på 5... Ps3 kan jo spille de ps2-spillene du liker mest(sjekk lista som ligger på nettet over de den kan spille, før du selger ivei). Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Ellers kan du jo bestille fra Videgamesplus og spare 2k Fikk min derifra. Konsollen kostet bare 3900! Ps3+kontroll+frakt= ca 5200 NOK. 8246173[/snapback] Jøss, dette virker jo veldig bra!. men fungerer d bra med utenlandske ps3 i norge? ingen bakdeler med det?. hadde jo vært en idè å bestille derfra. Tror jeg bare skal spare over litt tid så får jeg kjøpt en i løpet av året. Er forresten student i Oslo, så ikke så liten nei hehe. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg eier begge, men jeg ville nok si at når du skaffer deg ps3, så selg ps2+de spillene du ikke spiller så mye, så får du penger til ps3-spill.Selv har jeg ikke gjort dette, bor i en familie på 5... Ps3 kan jo spille de ps2-spillene du liker mest(sjekk lista som ligger på nettet over de den kan spille, før du selger ivei). 8246625[/snapback] Men singstar/guitar hero og buzz fungerer ikke på ps3? etter d jeg har forstått. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Ellers kan du jo bestille fra Videgamesplus og spare 2k Fikk min derifra. Konsollen kostet bare 3900! Ps3+kontroll+frakt= ca 5200 NOK. 8246173[/snapback] Jeg stakk innom Elkjøp på lørdag og kjøpte min for 5495,-. Det fulgte med en halvbra film som jeg nok kunne gitt 150 kroner for. I tillegg får jeg 200,- cashback på kortet jeg betalte med. Dvs. jeg betalte ca. 5150,- for konsollen. ;-) Ikke så stor forskjell, hvis man ikke MÅ ha amerikansk versjon. Endret 27. mars 2007 av asdfteam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå