Gå til innhold

Ny mobil, ca. 1500,-

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Da var det på tide og skifte ut den gamle k750Ien min, som synger på siste verset.

Siden jeg snart har bursdag sa pappa at jeg kunne velge hvilken som helst mobil til maks 1500,-. Det begynner og bli en stund siden jeg sist holdt meg oppdatert innenfor mobiltelefoner, så jeg står egentlig litt fast, med hva som vil være et godt valg

Følgende ting er viktige:

-Blåtann

-MP3 spiller

-Mulighet for minnekort (hvis det finnes noen telefoner med dette i denne prisklassen)

-Den skal ikke være større enn min eksisterende telefon (k750i), i vekt og størrelse

Følgende ting er mindre viktige:

-Kamera, gjør lite om det ikke er på telefonen, siden jeg sjeldent bruker kamera uansett

Mobilen vi bli mest brukt til ringing, sms, og avspilling av musikk. Jeg vi helst ha en mobil i enten "candybar" eller "slide" designen, kamskjell liker jeg generelt ikke, men jeg er åpen for det også, hvis den har alle kravene ovenfor. Designen skal helst være ganske god, og jeg vil også ha en passe god kvalitet på den.

Er dette mulig og få til for 1500,-? (skal være uten abb.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Vannskelig å finne så billige mobiler, men hva med nokia 5300/5200.

8247559[/snapback]

har sett på de, og de virker ganske ok. Tror jeg går for en slik en, om ikke noen andre har noen bedre forslag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...