Flurry Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Heisan! Leter etter en såkalt internett-prank, der du skriver inn e-posten din, så får du en lenke du skal gi til folk. Der skriver de navnet sitt og navnet på dem de liker/er forelska i/vil være sammen med, husker også en annen der de skrev inn navn, mob nr, og tre venners navn og mob nr., så om noen finner den hadde det vært topp også! Men altså, etter de hadde skrevet inn navnet sitt og dem de ville vært sammen med, så trykker de OK, og hele greia sendes til min e-post. Småmorsom, synes nå jeg . Så kommer det opp at de har blitt lurt, at det har blitt sendt e-post til meg om det, og at de kan lage sin egen sånn.. Viss noen vet hva jeg mener, så hadde det vært supert. Vet det er dårlig forklart og relativt barnslig og sånt, men..ja . k thnx! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) lol .. Prøv i PHP forumet. 8247722[/snapback] Haha, det har ingenting med PHP å gjøre. Men jeg husker den tingen. Det spørs om jeg ikke kan finne den emailen i crap-boksen min Endret 27. mars 2007 av eewar Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Haha, det har ingenting med PHP å gjøre.Men jeg husker den tingen. Det spørs om jeg ikke kan finne den emailen i crap-boksen min 8249275[/snapback] Det tar vel ca. 10 minutter å lage det i PHP. 20 minutter hvis det skal se troverdig ut. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ja si ifra når du finner noe slikt Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 http://secret-loves.com/index.php?pagina=doemee Det der kanskje? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg anbefaler og ikke gjøre det, så dum var jeg og posta den på forumet, og jeg ble spamma ned Kunne ikke sperre det heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå