olavh Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det koster en bortesupporter 220 kr for å se laget sitt møte Start på Sør Arena. Er dette for dyrt eller må man tåle såpass? Jeg mener at dersom man er en ekte fotballsupporter, så støtter man laget sitt uansett hva det koster, så får man heller droppe noe annet unødvendig dersom man ikke har råd. Det handler kun om prioriteringer etter min mening. Noen kommentarer? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det er vel ganske normale priser det der(?). Tror de aller fleste lag opererer med billettpriser fra ~ 100 - 500,- per kamp. Lenke til kommentar
Harvest Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg kommer nok til å dra dit uansett når Lillestrøm skal spille der, men synes prisene begynner å bli litt høye nå. Billetter for bortefans burde ligge på maks 150,- spør du meg... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det er vel ganske normale priser det der(?). Tror de aller fleste lag opererer med billettpriser fra ~ 100 - 500,- per kamp. 8246674[/snapback] Hvor har du opplevd 500? På Ullevål må jeg vel betale 400 kr tror jeg, både mot Lyn og VIF. Det billigste jeg kan husker er vel Nadderud, hvor prisen er 50 kr for bortesupportere. Men det skulle bare mangle, i og med at man står 60 meter bak det ene målet, og omtrent under bakkenivå. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Her er en prisoversikt der Start er på topp: http://www.fotballsupporter.no//index.php?...id=241&Itemid=1 Bortesupportere blir som oftest stuet vekk i en avkrok, så det bør være relativt billig etter min mening. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Synes ikke tippeligabilletter generelt bør koste mye over 250 kr, i hvertfall ikke for bortesupportere. Men selvsagt kommer det litt ann på fasiliteter osv. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Synes ikke tippeligabilletter generelt bør koste mye over 200 kr, i hvertfall ikke for bortesupportere. Men selvsagt kommer det litt ann på fasiliteter osv. Men etter å ha sett listen det er linket til over er vel det meste overkommelig 8598335[/snapback] Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Synes ikke tippeligabilletter generelt bør koste mye over 250 kr, i hvertfall ikke for bortesupportere. Men selvsagt kommer det litt ann på fasiliteter osv. 8598335[/snapback] Hallo... Vi drar ikke rundt om i Norges land for å se på stadioner. En fotballbane er en fotballbane. 250 er for dyrt, når vi bruker hundrevis av kroner på turen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Synes ikke tippeligabilletter generelt bør koste mye over 250 kr, i hvertfall ikke for bortesupportere. Men selvsagt kommer det litt ann på fasiliteter osv. 8598335[/snapback] Hallo... Vi drar ikke rundt om i Norges land for å se på stadioner. En fotballbane er en fotballbane. 250 er for dyrt, når vi bruker hundrevis av kroner på turen. 8604884[/snapback] Litt enig, er ikke på mer en et par Tippeligakamper pr. år så føler at 200kr kan være overkommelig, men skjønner godt at de som følger laget sitt igjennom en hel sesong synes det kan bli dyrt. En annen fordel med billigere biletter generelt er jo at det med stor sannsynlighet kommer flere tilskuere osv. Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ja, det blir fort en 500-700 kroner pr. bortekamp, ja. Det blir mye penger i lengden. Men som du sier, det skakke stå på det Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) det var dyrt Endret 13. mai 2007 av Zuckron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå