Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Sensor på Mikro III eksamen høsten 2007 en eller annen gang i nær fremtid. Uten tvil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ei heit dame.. å sjekket om orgasmen er den samme som når man er gutt ^^Samme her. Jeg må forresten legge til at jeg mest sannsynlig hadde blitt jævlig billig den dagen Innebærer det at du skulle ligge med en mann? Jeg regner med at om jeg var dame så hadde jeg sikkert vært heterofil som normalen, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Litt redd for at minnene fra denne dagen kunne bli mer traumatiske enn koslige.. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 En høygravid dame, så jeg endelig kunne avgjort hva som var verst av fødsel og spark i ballene. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 En høygravid dame, så jeg endelig kunne avgjort hva som var verst av fødsel og spark i ballene. Av alt det pene her i verden, så går du for den der? o_O Selv ville jeg nok vært kompisen min, da han har den beste dama i hele verden. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 En dag i Steffypants sine sko hadde jo vært fun. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Mark Knofpler. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 En dag i Steffypants sine sko hadde jo vært fun. Nicht... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 En dag i Steffypants sine sko hadde jo vært fun. Det kunne jeg godt tenke meg. Bare så jeg kunne gitt meg selv t-skjorten MIN TILBAKE. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg ville nok ha skrevet en hel haug med deppeinnlegg slik at nicket steffypants var ødelagt forever. Muligens også nevnt at jeg hadde liten tiss og prestasjonsangst, alt ettersom. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tror jeg vill vært meg selv som liten, å gjort mere minneværde sprell.. eller hu som synger "my boobs" eller en ørn. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg ville nok ha skrevet en hel haug med deppeinnlegg slik at nicket steffypants var ødelagt forever. Muligens også nevnt at jeg hadde liten tiss og prestasjonsangst, alt ettersom. Det hadde jo vært gøy å *forandre* noe med den ene sjangsen du hadde da? Carl Endret 22. november 2007 av Carl M Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 En hot jente, litt laus også. Fått pult og kjenne hvordan de har det under "samleie". Samt utforske og finne følsomme punkt ol. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kjæresten til Jessica Alba(for en natt) Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 You made me change my mind. Lite vits for en natt hvis de ikke gjør noe på den natten. Bytt heller til "en natt hvor de gjør noe spennende." - som hinter til "the physical act of love." Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Gud. Ombestemte meg, vil være Jessica Biel for en dag. 1. Leke med meg selv i 11 timer. 2. Lage en privat film som jeg laster opp til alle. 3. Springe rundt og være løs i 12 timer. 4. ???? 5. Nyte nyhetsoppslagene dagen etterpå. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hugh Hefner, såklart. Noen nevner Gud, men mannen er ikke langt ifra. Lurer på hvordan himmelen hadde sett ut, med tanke på hvordan den mannen har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå