Veg_Ard Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hei.. har et lite problem med strømmen på pc'n. det har seg sann at når jeg skal slå på pc'n så må jeg sette inn strømforsynings lediningen,, det går ikke ann å slå på med PWR knappen! Noen som kan hjelpe ? :???: Takk... [ Denne Melding var redigert av: Veg_Ard på 2002-12-14 13:37 ] Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 prøv å snu ledningen som går fra powerknappen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Veg_Ard Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Takker... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Det strider jo mot all logikk at det skulle funke å snu ledningen fra powerknappen? Prøv å starte med å sette en jumper på der power-knappen skal koples til. Funker det så er det noe galt med knappen eller ledningen. Har hatt to AOpen towere med det problemet, og der måtte jeg dytte PSU'en oppover mens jeg trykka på pwr-knappen. var et feste til PSU'en helt øverst inne i kabinettet som ikke var skrudd til. Skrudde det på plass så funka den fint etterpå. Lenke til kommentar
Veg_Ard Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Takker... Har A-Open e å! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå