Eliselise Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Høy intelligens syntes jeg er sexy. Gutter som er ekstremt flink i noe, enten det er å spille på piano eller stå på ski. Bare de er ekstremt gode, er innmari sexy. Humor og et fint smil trekker også veldig opp. Muskler er også bra, men ikke for mye. Nok til at man ser sunn ut, men ikke sånn at det ser ut som det eneste du gjør er å trene. Det var vel det jeg kom på nå Hmm.. ja, er interessant å lese i sånne tråder hva jentene ser etter, også plutselig finner du en karakteristikk av deg selv - gjerne i det de klager over at du ikke finnes jeg kan vel si jeg tenner på jenter som ville skrevet det samme som Snublefot, men et pent ansikt og en slank kropp er nå egentlig ganske viktig og, regrettably... er visst ganske overfladisk jeg Edit: Meeen, sånne jenter finnes vel ikke! De jentene du leter etter, kan du jo bare SE etter. Siden det ytre veier tyngst, tydeligvis. Masse pene jenter rundt omkring. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nettopp. Stemmer, du foretrekker eldre gutter. Det glemte jeg, beklager. On topic, så liker jeg pent og naturlig utseende, litt ironisk og tørr humor, noenlunde lik musikksmak som meg og litt sta. Gjerne ei som skiller seg ut, men ikke sånn totalt mot strømmen. Ja, det var relativt normalt, det. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 At personen er lett å snakke med Smart, og kan snakke om mer enn bare overfladiske ting. HUMOR, at personen har god humor er for meg veldig viktig Sjarm, og en særegen personlighet, som ikke er lik alle andre. Altså at hun tør å skille seg ut. Selvtillit, men ikke for mye. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Høy intelligens syntes jeg er sexy. Gutter som er ekstremt flink i noe, enten det er å spille på piano eller stå på ski. Bare de er ekstremt gode, er innmari sexy. Humor og et fint smil trekker også veldig opp. Muskler er også bra, men ikke for mye. Nok til at man ser sunn ut, men ikke sånn at det ser ut som det eneste du gjør er å trene. Det var vel det jeg kom på nå Hmm.. ja, er interessant å lese i sånne tråder hva jentene ser etter, også plutselig finner du en karakteristikk av deg selv - gjerne i det de klager over at du ikke finnes jeg kan vel si jeg tenner på jenter som ville skrevet det samme som Snublefot, men et pent ansikt og en slank kropp er nå egentlig ganske viktig og, regrettably... er visst ganske overfladisk jeg Edit: Meeen, sånne jenter finnes vel ikke! De jentene du leter etter, kan du jo bare SE etter. Siden det ytre veier tyngst, tydeligvis. Masse pene jenter rundt omkring. Lol, mente ikke at utseendet teller for 90% av "attraction value". Det er jo haugevis av pene jenter over alt, det ser jo jeg og. Men har bare møtt noen ytterst få som matcher meg på personlighet. Egentlig ordla jeg meg litt dårlig - mente at det er ikke det at utseende skal trekke opp, men at det ikke skal trekke ned. Dvs. ikke "vær pen" men "ikke vær stygg", tror jeg. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 SkjeggNorris: Yes, personligheter som matcher er jo så og si hele greia. Hvis ikke det funker, kan den andre være så digg som bare det, uten at det hjelper. Flott at du omformulerte Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 personligheter som matcher? ikke rart at turn-on lista mi ble som den ble da... HA HA Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Allt är Turn-On bara det är hon Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 personligheter som matcher? ikke rart at turn-on lista mi ble som den ble da... HA HA Wow. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Sjenerte jenter tenner meg/gjør meg interessert. Det er så morsomt å plutselig begynne en samtale med ei sjenert jente, og de blir skikkelig overasket, fordi de har så liten selvtillit osv. Føler liksom at jeg hjelper personen, og det er en deilig følelse. Per dags dato er den jenta jeg er forelsket i, ganske sjenert. Du og jeg er i samme situasjon føler jeg... Lenke til kommentar
Domus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) - Flink til å spille gitar - Politisk engasjert - Ikke tjukk/lubben - Langt hår - Mørk hud - Tatoveringer - Morsom - Ikke overdrevent interissert i biler - Snakker svensk åsså... - Ikke treningsnarkoman - Ikke spesielt religiøs - Bredt kjeveparti - Høy ( er 1.80 selv, så lforetrekker de rundt 1.90) - Humørsyk Endret 6. juli 2009 av Domus Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 - gutter som snakker britisk engelsk! (Ikke overdrevet selvfølgelig) - god humor, flink med ironi - gutter som ikke tar alt så alvorlig hele tiden - noenlunde den samme musikksmaken som meg - litt vågale - litt "utenom normalen" (Jeg trenger noen som ikke står og er flau over meg hele tiden, de må være litt sære de og. xD) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Gutter og jenter: -Glimt øye -Pent smil -Humor -Lepper... OG en flott personlighet! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Sjenerte jenter tenner meg/gjør meg interessert. Det er så morsomt å plutselig begynne en samtale med ei sjenert jente, og de blir skikkelig overasket, fordi de har så liten selvtillit osv. Føler liksom at jeg hjelper personen, og det er en deilig følelse. Per dags dato er den jenta jeg er forelsket i, ganske sjenert. Slik hele greia starta med nåværende, et år ut i eventyret Langt sunt hår, blondt eller rødt Blå eller grønne øyne, helst fargesterke Sunn kropp, overkroppen er ikke viktig men rumpe og lår må være velltrent Max. 175-180 høy Humor og selvironi et must med smilet aldri langt unna Empatisk og sympatisk Åpen- og ærlighet Intelligens Ikke redd for å prøve nye ting Leken, fortsatt ha barnet i seg 2-4 år yngre Nei jeg er ikke kravstor, vet bare hva jeg liker Endret 8. juli 2009 av Vizla Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 - Smart (Ikke for mye så h*n vet alt) - God form (Ikke treningsnarkoman) - Må kunne å beregne sminke - Pen - Humor. Humor er nesten det viktigste ved noen. Jeg synes: De det er artigst å være med, har best humor - Ikke være sjenert - He en passe fin hud - Være litt leken - Pent smil. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Absolutt ikke noe krav, men jenter som kjører racing motorsykkel (med en fin rompe) og britisk aksent på engelsk Har hun i tillegg langt nydelig hår med litt fall og søt personlighet så har du drømmedama! Endret 13. juli 2009 av Hidephix Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 turn on: chicks som snakker russisk. høres forferdelig ut når menn snakker språket, men når damer prater er det rett og slett vakkert. sikkert mange som er uenige med meg Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Eldre jenter/damer. Gjerne 3-5-7 eldre De har en helt annen oppførsel enn jenter på min alder, som er 19/20. Og som regel mye mere selvsikre Var med ei på 24, det var noe helt annet enn ei likealdrene/yngere.. Lenke til kommentar
´she´ Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) jeg er ganske kresen på gutter for at de kan kalles sjikkelig pene, for heg finner alltid noe galt me de! men hviss de ikke ser så verst ut etter min smak og er litt pågående, så gir jeg vel litt for lett etter, og kan la dt gå til mere selv uten følelser foe ham, som ikke er en spessielt god følelse... jeg går kanskje litt for mye etter utseende, men det er jo førsteinntrykket jeg får jeg ofte går etter.. turn-on-liste!; utseende: *bra ansiktstruktur *grei nese *større underleppe en overleppe *gjerne piercing , så lenge det ikke er forsyrrende *pen kjeve er veldig bra *kysselig hals *pent hår, gjerne halvlangt med fall. ALDRIG skinnet, utrolig stykt og fæle minner *seelig struktur av adamseplet *tynn oppbygning *søtt med en liten bilring å erte med *gjerne six/fir-pack, men ikke overarbeidet *lang rygg *greie føtter *ikke så hårete innvendig: *god humor *kosete *liker å kjærtegne (det elsker jeg rett og slett bare) *enkel å snakke med og åpne seg for *villig til å golde gundt meg når jeg ikke har det så bra *dirigere meg riktig på en grei måte *hjelpe meg når jeg trenger det og litt når jeg ikke jør *kan være litt badboy og kosebamse samtidig *og ofc ganske jamaldrende det er alt jeg kommer på atm er det for mye å be om? Endret 15. juli 2009 av ´she´ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 snip er det for mye å be om? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg