Bytex Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Jeg har en liten crush på ei asiatisk jente på jobb. Men bare på førsteinntrykk. En dag var hun på jobb i sånn sexy skoleuniform med kort rutete skjørt og hvit skjorte. En annen dag gikk hun med Kamelot-jakke. Men hun er sikkert gift eller noe. Har en følelse av at hun er metal-nerd. Fant navnet hennes på intranettet, hun er thai. Da har hun sikkert masse skumle gangster-kompiser også. Endret 20. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
MathiasT-S Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hos jenter: - Interessant - Semi digg/digg - Tolerant og må skjønne seg på folk - Ferskt hår - Feminin - Kåt Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 - deppa - psykisk skada - ute av stand til å ta vare på seg selv - flink på kjøkkenet - pen Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Til deg over: - Øyne - Selvstendighet - Utstråling - Hårfarge faktisk Lenke til kommentar
Siroto Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) -Pene øyne -Søtt smil -Pupper og rompe som passer fint til resten av kroppen -Sexy blikk -Kåt -Humor -Finner på sprø ting -Mye å prate om -Utstråling Endret 22. juni 2009 av Siroto Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 sexy plikk, modellkropp, humør, søt, kroppskontakt ( dulte borti, dulle med osv ) Stram bukse er heftig Lenke til kommentar
Gjest Guest_nam_* Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Mine rare turn-ons: (på gutter) guttenes kåte og sexy blikk (som ikke kommer ofte), deres vakre smil, vakker og stram kropp, en indre wildside som ikke kommer fram ofte, gutter som synger og spiller gitar, når gutter er følsomme, når gutter skader seg og blør men bryr seg ikke og "kjemper videre" (tøffe gutter, men andre ord), gutter som blunker (wow, det er det lenge siden noen har gjort :o), gutter som kan å lage mat, gutter som tar full kontroll under samleie , og når gutter puffer eller dytter deg inntil en vegg, for så og kysse deg lidenskapelig og med fuuuull kontroll : DDD <3 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Så oppdagar du at guten ikkje berre vil å full kontroll i senga, men elles ogso, og vips, så er du saman med ein som trur at du er hans personlege eigendel. Og så skal han ha fuuuuuuull kontroll over alt du gjer. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Så oppdagar du at guten ikkje berre vil å full kontroll i senga, men elles ogso, og vips, så er du saman med ein som trur at du er hans personlege eigendel. Og så skal han ha fuuuuuuull kontroll over alt du gjer. Heftig antagelse. Don't get out much? Jeg vil ha full kontroll i sengen, men eier ikke eiesyke og sjalusihet. Til en viss grad Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Smart Givende Snill Pen Kosete IKKE OVERLEGEN Lenke til kommentar
Johari Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Svenske jenter Utstråling Frempå Intelligens Glimt i øyet Humor Endret 26. juni 2009 av thoojs Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ape-lukt Såpe Danseband Meieri Lenke til kommentar
Vassbygding Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Må si jeg verdsetter naturlighet hos kvinner Lenke til kommentar
Manken Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Smart Tiltrekkende Utstrålende Snill Morsom Lukter godt Fresht hår Sporty Sjarm Pen Fast kropp Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Morsomt å lese hvilke kvaliteter folk ser etter! Jeg for min del ser etter disse: - Intelligens - Stahet (til en viss grad) - Evnen til å få andre til å føle seg vel - Tørrvittig og ironisk humor - Sjarm Det virker ikke som om han finnes, men. Det er meg du leter etter, Eliseliseli. Men du er jo yngre enn meg. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Morsomt å lese hvilke kvaliteter folk ser etter! Jeg for min del ser etter disse: - Intelligens - Stahet (til en viss grad) - Evnen til å få andre til å føle seg vel - Tørrvittig og ironisk humor - Sjarm Det virker ikke som om han finnes, men. Det er meg du leter etter, Eliseliseli. Men du er jo yngre enn meg. Du er eldre enn meg. Lenke til kommentar
Kakemonster_rawr Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Må si jeg verdsetter naturlighet hos kvinner Enig med deg der Vassbygding, naturlig vakre kvinner er digg. Setter også pris på: - Pent ansikt - Fin figur - Smart og morsom (ikke en klovn, men noen man kan ha det artig med) - Litt Stahet og kanskje litt hard to get - Glad i Rock og metal...Trance er heller ikke SÅ farlig - Fregner kan være fint, men ikke et must og heller ikke for mye av dem - Glad i å reise men kan godt være en sofagris av og til Turn offs: - Veldig mye brunkrem (ewwww) - Kvinnfolk som sytt (you want some cheese with that whine?) - Stygge/feite dame (Life is too short to dance with fatchicks) Endret 1. juli 2009 av Kakemonster_rawr Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Morsomt å lese hvilke kvaliteter folk ser etter! Jeg for min del ser etter disse: - Intelligens - Stahet (til en viss grad) - Evnen til å få andre til å føle seg vel - Tørrvittig og ironisk humor - Sjarm Det virker ikke som om han finnes, men. Det er meg du leter etter, Eliseliseli. Men du er jo yngre enn meg. Du er eldre enn meg. Nettopp. Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Får å trekke frem Pasient sitt geniale ordtak: Det hjelper lite med et fint hus når det er ingen hjemme... Pene jenter med brains er utrolig nice Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Høy intelligens syntes jeg er sexy. Gutter som er ekstremt flink i noe, enten det er å spille på piano eller stå på ski. Bare de er ekstremt gode, er innmari sexy. Humor og et fint smil trekker også veldig opp. Muskler er også bra, men ikke for mye. Nok til at man ser sunn ut, men ikke sånn at det ser ut som det eneste du gjør er å trene. Det var vel det jeg kom på nå Hmm.. ja, er interessant å lese i sånne tråder hva jentene ser etter, også plutselig finner du en karakteristikk av deg selv - gjerne i det de klager over at du ikke finnes jeg kan vel si jeg tenner på jenter som ville skrevet det samme som Snublefot, men et pent ansikt og en slank kropp er nå egentlig ganske viktig og, regrettably... er visst ganske overfladisk jeg Edit: Meeen, sånne jenter finnes vel ikke! Endret 4. juli 2009 av SkjeggNorris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg