Kiruk Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Han her er heit, men er på kanten til å ha for mye muskler. Selvfølgelig hadde jeg ikke sagt neitakk til det der, men likevel. Hadde det vært så mye mer, så hadde det blitt stygt. Jeg er heller ikke så veldig glad i blodårer. 8839115[/snapback] Hva har han gjort med hoftene sine? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Turn On: - Humor ! Mennesker uten humor er triste å være sammen med! - At hun er omsorgsfull - Pent utsende - God hygiene - Pratsom ( men det finne grenser) Lenke til kommentar
warneck Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Han her er heit, men er på kanten til å ha for mye muskler. Selvfølgelig hadde jeg ikke sagt neitakk til det der, men likevel. Hadde det vært så mye mer, så hadde det blitt stygt. Jeg er heller ikke så veldig glad i blodårer. 8839115[/snapback] Hva har han gjort med hoftene sine? 8873255[/snapback] Utrolig lav fettprosent heter det. Skilpadden: Om han skal ha lite fett, og litt muskler, så kommer mange blodårer fort frem. Jeg hadde en sykdomsperiode for 2 år siden hvor jeg kom opp i 12% B/F og da ble de fleste blodårene mine ganske lite synlig, foruten på legger og armer. Men da så ikke mage og rompe like bra ut lengre Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Han her er heit, men er på kanten til å ha for mye muskler. Selvfølgelig hadde jeg ikke sagt neitakk til det der, men likevel. Hadde det vært så mye mer, så hadde det blitt stygt. Jeg er heller ikke så veldig glad i blodårer. 8839115[/snapback] Hva har han gjort med hoftene sine? 8873255[/snapback] Utrolig lav fettprosent heter det. Skilpadden: Om han skal ha lite fett, og litt muskler, så kommer mange blodårer fort frem. Jeg hadde en sykdomsperiode for 2 år siden hvor jeg kom opp i 12% B/F og da ble de fleste blodårene mine ganske lite synlig, foruten på legger og armer. Men da så ikke mage og rompe like bra ut lengre 8990172[/snapback] Så ut som han til jeg startet med world of warcraft Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Fine øyne, ålright hår og bra rumpe Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Så ut som han til jeg startet med world of warcraft 8991306[/snapback] Blizz ownd u, lolz. Ved jenter liker jeg at de viser at liker deg. Det er ingenting galt ved å vise gjennom å være sjenert. Jeg synes sjenerte jenter er utrolig spennende og mystisk. Et godt trent rumpe og faste, myke pupper er alltids fint. Når det kommer til gutter liker jeg at de er ydmyke. Jeg hater den utidige, kjepphøye, fjortis stereotypen. Litt muskler er pent, men det stopper ved en litt synlig six-pac for min del. Størrelsen er for min del helt irrelevant. (Til en viss grad.) Endret 4. juli 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det er litt rart for etter og ha lest på disse sidene har mange gutter skrevet at de liker jenter som er; intelligente, fin men ikke tøsete ++ Her hvor jeg bor er ALLE gutta etter de tøsete, oversminka og ikke intelligente jentene. Hmm.. Turn on for me; smarte gutter God humor Krøller (jeg smelter helt når jeg ser en gutt med brune krøller!) Pen kropp Pene øyne Fint smil Gutter med tatovering er også seexy Gutter som spiller gitar Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg innrømmer lett at jeg liker jenter som er litt tøsete. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Største turn ons for meg som gutt er jenter med: -Fint ansikt -Pent hår -Fine former -Delen rett over rumpa med de 2 "hulla" -Fine hender -Jenter som er FLINK med data, og evt spiller -Jenter som kan litt, er inteligente -En attraktiv jente som er sjenert Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 -En attraktiv jente som er sjenert menhvis hun er for sjenert setter personen som regel for store begrensninger på seg selv og det er ikke turn on... Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ansvarsbevisste jenter Jenter som er lett å sjarmere Inviterende stemme Sexy lår og rompe Ekstrem sjarm er et pluss da det blir uimotståelig, hehe Hun kan kanskje være litt voldelig, det tror jeg bare kan være godt, hvem vet Som stakan sa, litt tøsete er jo ikke negativt i seg selv hehe Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) EDIT: Endret 3. januar 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Lukt, skittenhet, og biting! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg innrømmer lett at jeg liker jenter som er litt tøsete. 9006007[/snapback] Nice one. Ingen vil være sammen med en tøs, men det er ingenting galt med å småpule på en jente som har prøvd det en gang eller to før =D Lenke til kommentar
Disable Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ingenting er vel mer turnon en ei jente som tar kontroll! Hva er vel bedre enn å bli "dulla litt med" Omsårgsfulle jenter er bare best! Jeg kaller jenta mi ofte my sexy nurse. (hvorfor skal vi ikke gå i detaljer på ) Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Øynene er viktige, og gutten må ha utstråling. Ok kropp er heller ikke et minus. Utrolig søtt med sjenerte gutter, så lenge det ikke går over grensen. Sjenerte gutter som likevel tør å ta kontakt, å "vinne" over blygheten er noe av det beste som finnes. AWW <3 Jeg liker også at guttene er litt hard to get, ikke mye (!) men litt. (: Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Lekende øyne, jeg kan nesten komme i buksa med det rette blikket. Veldig mye med undertøy og kjærlig berøring Ei stram svetten jente i treningsshorts og en stor t-short er da drømmen Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 jeg liker jenter som er litt ''pervo'' og er med på ting, ikke sånne jenter som skriker når du tar de på beinet det er faktisk et turn on for meg Lenke til kommentar
russlebiff Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 jeg liker jenter som er litt ''pervo'' og er med på ting Wet, BDSM, scat, elektrosex, playrape, osv. mener du? Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 jeg liker jenter som er litt ''pervo'' og er med på ting Wet, BDSM, scat, elektrosex, playrape, osv. mener du? ''pervo'' var vell feil valg av ord det jeg mente var litt tøsete, som ler av grise-vitser og slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg