Locrin Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hva synes jentene om bolede kropper? Er det sexy å ha en kopp som buler som bare faen med muskler? 8837159[/snapback] Jeg vet av erfaring at noen jenter sier de ikke liker det, men synes det er sexy allikevel. Ps: Ikke meg som har stygg bole kropp. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 En markert kropp er fint, og muskler er fint. For mye muskler derimot, er ikke fint. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hva synes jentene om bolede kropper? Er det sexy å ha en kopp som buler som bare faen med muskler? 8837159[/snapback] Litt vanskelig å svare på et spørsmål når du formulerer det så partisk.. Når du inkluderer "buler som faen" er det klart ingen vil svare "Ja, det er så sexy". Hvis spørsmålet er "Synes jenter muskler er sexy?" så er svaret som oftest ja. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ja, jo.. Men det fins jo grenser for hvor mye muskler som er pent! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Sjenerte jenter tenner meg/gjør meg interessert. Det er så morsomt å plutselig begynne en samtale med ei sjenert jente, og de blir skikkelig overasket, fordi de har så liten selvtillit osv. Føler liksom at jeg hjelper personen, og det er en deilig følelse. Per dags dato er den jenta jeg er forelsket i, ganske sjenert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ja, jo.. Men det fins jo grenser for hvor mye muskler som er pent! 8838336[/snapback] Selvsagt, men hvis spørsmålet ditt var "Er for mye muskler pent?", så ligger det i spørsmålet at svaret er nei. Er du først ut etter et svar, må du spørre noe som går an å svare på. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ok. Jenter! Hvor ligger grensen for hva som er pent, og hva som blir rart/stygt/overtrent? Post gjerne bilder Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Han her er heit, men er på kanten til å ha for mye muskler. Selvfølgelig hadde jeg ikke sagt neitakk til det der, men likevel. Hadde det vært så mye mer, så hadde det blitt stygt. Jeg er heller ikke så veldig glad i blodårer. Lenke til kommentar
trixis_ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 ^ Det der synes jeg nå bare er heslig.. Litt fett på kroppen skal det nå være (Mi meining i så fall) Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hmm, ja ved nærmere ettertanke, så burde det kanskje det. Jeg har ofte en ting for litt spinkle gutter, men det der var nok litt for mye av det gode, menn må være litt myke. men på en annen side, så ser han nok ikke slik ut når han ikke spenner muskler. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hva er det som foregår mellom navlen og buksekanten? Menneskekroppen skal ikke se sånn ut. Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Ser ut til at han ikke eier fett eller noe fra hofte-toppen og ned mot det nedre området =| Vet mange jenter synes "kløft" er hot, men det der var litt vel å overdrive? Endret 12. juni 2007 av Creowks Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hva er det som foregår mellom navlen og buksekanten? Menneskekroppen skal ikke se sånn ut.8839323[/snapback] Lurte jeg på også. Det er er for mye av det gode imo. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Tror han har trena litt for mye på magemaskinene. Det der var jævli stygt. He-He. Klart, brunfarge og lav fettprosent gjør det hele mere markert. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er tydelige blodårer på armene, spesielt underarmene, en stygg ting? Så bare Skilpadde nevnte det, som en "ikke så veldig glad i"-ting. Jeg har en god del blodårer på armene, de kommer tydelig frem når jeg jobber eller for eksempel spiller gitar. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Tydelige blodårer er bare hot, syns nå jeg. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Vel, jeg er kanskje litt sær, vet ikke helt jeg. Men blod og blodårer er ikke noe jeg er så veldig glad i. Det er jo helt naturlig, gutter flest har det, ihvertfall de som trener. Men likevel, mye kan være litt ekkelt synes jeg. En annen ting er at gutter skal ha litt hår på kroppen. Ikke sånn bjørn over hele brystkassen, men når de begynner å shave bort veiviseren, så er det litt vel drøyt synes jeg. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Muskler er sexy, men det finnes virkelig grenser. Bildet over er for mye, spesielt nedenfor navlen :/ ser veldig falsk ut(!) Lenke til kommentar
opticus Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 -Lukter godt -Glimt i øyet -Bra humor -Ser bra ut -Stønning -Småsprø påfunn -Public sex, men ikke for public -Lekenhet/Pirring -Være bestemt, litt rå -Smilet på plass -Selvsikkerhet er fint, men ingen turn-on, langt fra turn-off. Hvis det gir utslag i; jeg er så deilig, så er det ikke så bra, men hvis det gir utslag i at hu ikke klager på hvordan hu ser ut, tommel opp. Damer som klager på utseende sitt er ikke turn-on, damer som klager er egentlig generelt turn-off. Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Er jammen glad jeg ikke ser sånn ut, han ser jo ikke ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg