Pasient Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Oppegående, morsom, småvill og pen. Det hjelper pent lite med et fint hus når det er ingen hjemme... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Når det gjelder personlighet, blir det vel humor, evnen til å være med på spøker og intelligens. Utseendet har ikke så mye å si, bare de ikke er altfor tjukke. Går greit med tynne jenter, men foretrekker de med litt kjøtt i seg, så man har noe å holde i. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Inteligens er noe av det viktigste i min bok. Ser også veldig mye på ansiktet, dette teller veldig. Humor er også ett plus, men man kan kansje ikke forvente å ha like sær humor som jeg. Liker ikke så veldig feite jenter, men sykelig tynne er ikke serlig bra det heller. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jenter med tatoveringer Vet ikke hvorfor, men det er noe så sinnsykt tennende. Også piercinger. Men dete gjelder jo ba re metarialistiske ting. Andre ting som er tennendes er jenter med humor. Også de som er litt tilbakeholdne. Hvis de ikke flørteer med alle, men er seg selv. Og går i klær de føler seg vel i. Selvtillit er jo rene fyrstikken for meg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jenter med tatoveringer Vet ikke hvorfor, men det er noe så sinnsykt tennende. Også piercinger. Men dete gjelder jo ba re metarialistiske ting. 8455317[/snapback] Enig. Men de må være fine, og vedkommende må kle de. Lenke til kommentar
nubcake Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Heh. Fine pupper er vel første kriteriet gitt, da man er litt puppemann. Ikke nødvendigvis schveeere, men fine. Så må hu jo være greigilde da, pent utseende er en nødvendighet. Det lille ekstra er det noen få som har, altfor mange som ikke har. Kan ikke helt beskrive hva "det lille ekstra" er, men man vet det når de har det Lenke til kommentar
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Etter å ha lest Den Store Turnoff Listen og røsket opp i gamle minner, bestemte jeg meg for å starte en tråd om det motsatte; nemlig ting som tenner deg. Håper denne tråden kan inspirere forumbrukere til å bli mer attraktiv for det motsatte, eventuelt samme kjønn. Ting som tenner undertegnede: Intelligens Veltrente jenter som trener Hygiene Empati 8245229[/snapback] dette tenner jeg på hos gutter: *selvsikkerhet(VIKTIG) *bra humor, tror jeg hadde dødd om jeg var sammen med en som var dødsens alvorlig *må ha glimt i øye;) *hyggelig, grei snill osv bra kropp er jo et plus da men ellers så er utseende ganske care Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 - Attraktiv - Glimt i øyet og lett le med, dette er så bullseye at det finnes ikke. - Intelligent & sosialt oppegående. (Nevner ikke ting som hygiene, og høflighet tar dette som en selvfølge selvom det finnes mange som ikke kan dette.) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ting som tenner: -Selvsikker -Dominans -Intelligens -Iniativrik -Glimt i øye -Vakker (her snakker vi både ustråling og kropp) empati og omsorgi er definetivt attraktivt og sexy, men er ikke sånn at hvis ei empatisere meg så blir jeg plutselig kåt av det. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Det er flere ting som gjør er «turn-on» for min del, her følger noen... Selvsikkerhet, at jenta er trygg på seg selv og vet hva hun vil Humor / Glimt i øyet Sjarm Intelligens Utseende Det aller beste er dersom jenta innehar alle disse egenskapene samtidig Heldigvis har jeg en kjæreste som har akkurat dét! Endret 26. april 2007 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 nydusjet! Elsker når dama kommer på besøk og hun nettopp har dusja. Lukter godt og allting Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Åh det er digg! Særlig når gutten er nydusjet også, da lukter det godt overalt. Apropos, en ide å dusje sammen også. *ah memories* Lenke til kommentar
Tornado Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 - Personlighet - Intelegens - Humor - Omtanke - Planlegging (i form av planlagte middager med stearinlys. (gode minner.. )) - Ansiktsutrykk det er hvertfall mine "turn-on's" (fælt ord... men det funka..) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 - engasjement- humor - sjarm - generelt pent utseende Så kan det nevnes at jeg har en greie for piercing, OM de kler det. På gutter er breie skuldre, store hender og markert kjeve hett. Jenter med lang hår og smilehull er også fint. 8249624[/snapback] Er'u bi? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Ting som tenner: -Selvsikker -Dominans -Intelligens -Iniativrik -Glimt i øye -Vakker (her snakker vi både ustråling og kropp) empati og omsorgi er definetivt attraktivt og sexy, men er ikke sånn at hvis ei empatisere meg så blir jeg plutselig kåt av det. 8473280[/snapback] Relativt enig med lista di, ja. Ellers tror jeg at jeg har en slags nerdefetish, elns Er'u bi? 8494545[/snapback] Nah, hu bare later som Endret 29. april 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Med turn-on, snakker vi den seksuelle delen eller hva som gjør deg interessert i en jente? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Med turn-on, snakker vi den seksuelle delen eller hva som gjør deg interessert i en jente?8495803[/snapback] Virker som det er litt begge deler, Ustedalen. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hun må ha humor, kan være med på en kødd. Faste bryst er gull verdt. Intelligens er et Must! Viktig at hun har meninger om forskjellig, nytter ikke å diskutere og prate med en brødgjøk Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Turn-on som gjør meg interessert i en jente Intelligens Humor Utseende At hun ikke spiller alt for "hard to get" At hun viser interesse tilbake. Ikke for sjenert Turn-on den seksuelle delen Kropp At hun er frempå Undertøy Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Intelligens, selvsikkerhet, humor, fine bryster og et vakkert utseende generelt. Jeg liker ikke spinkle jenter så godt, fint om de har litt ekstra på kroppen...og da mener jeg ikke veldig tjukke jenter heller. For meg er det nesten et must at dama har pupper som man kan ta et skikkelig tak i...grr. Empati og god hygiene er selvsagt også viktig. Sikkert andre ting jeg glemmer i farta...må väre ikke-röyker. Endret 29. april 2007 av Sidious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg