thrs Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Gutter: - Ser nesten bare på overkroppen, den skal være bred og muskuløs, det er turn on. - Glatt og ikke bleik hud. - Utråling / attitude. Smilet. - Iniativ; "give me no time to reconsider!" - Må være høy. Høyere enn meg. Jeg er 180. - Lukt, en god parfyme gjør at jeg kunne blitt stalker. - Må være høvelig smart, men ikke sånn; livet mitt er universitet/mastergraden. - Ha meninger, og mulig å diskutere med. - Selvtillitt er essensielt. - Pent mørkt hår. - Gjerne litt ansiktshår, ser bare mer 'mann' ut da. - Trenger ikke alltid å snakke, må like kosing <3 - Være litt crazy, ikke være så redd for å dumme seg ut. - Leken. Ikke bare i senga - SPorty Endret 19. desember 2009 av trsita Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg vil ha en mann som: - Gir meg en av t-skjortene sine for å sove i - Gir meg en av genserne sine så alle vet at jeg er din - Sender søte meldinger til meg. - Sier at jeg er vakker - Ser meg i øynene når jeg snakker med deg. - La meg tulle med håret ditt - Tuller og koser med håret mitt - Går turer sammen med meg. (vil ikke ha en sofagris) - Ser på meg som om jeg er den eneste jenta du ser - Sier at du elsker meg, når jeg blir sint på deg - Lar meg sovne i armene dine - Kysser meg, hvis du har gjort meg sint. - Tuller med meg og lar meg tulle med deg - Er oppe med meg hele natten når jeg er syk - Ser favoritt filmen min sammen med meg. - Trøster meg når jeg er lei meg - Lar meg få vite at jeg er viktig for deg - Spør meg hva som er galt, når jeg er stille. - Gir meg oppmerksomheten din, når jeg ignorerer deg- Turn on: - En god parfyme - Pen rumpe - God hygiene - Fine tenner - Fint smil (gjerne anntydning til smilehull) - Det er noe med gutter/menn som har mørkt hår og blå øyne - Humor/Selvironi - Øyne som lever. Altså øyne som glitrer, blir mørke når enn er opphisset o.l -Intelligent Tror eg må gi meg nå, ellers blir drømme mannen uoppnåelig. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Emil_* Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvem bryr seg om hva dere mener? Er mennesker varer? "veltrente piker" ... Utrolig overfladisk du var da....Liker at jenter slapper av og koser seg jeg, er ikke en mannsgris som krever at dama skal springe i studio og trene seg fast. Ikke så enkelt for dem å skjule fettet, slik oss gutta kan, bak de løse genserne våre.. Tenk dere om.. vil dere ha salatpirkende dumme damer? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Fint innlegg Er det feil å ønske seg en sprek kjæreste med en sunn, attraktiv kropp? Du liker kanskje sofagriser, jeg liker jenter som holder seg i form. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Selvtillitt Humor Like interesser Veltrent(men for all del, ikke muskuløs) Smart SIkkert mer også, kommer ikke på noe akkurat nå Lenke til kommentar
zebe Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Liker jenter med/som: - Tatoveringer, ikke for mange. (liker spesielt tatovering på ryggen, det er hot) - Lukter godt. - Har fine former. - Store flotte pupper. - Er smart, men ikke så smart som sheldon fra 'the big bang theory'. :!: - Litt sjenert. - Pent smil. - Er morsom. - God hygiene. Endret 28. desember 2009 av zebe Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Turn on på gutter: - Trent kropp, men ikke overtrent - Fyldig hårvekst på hodet - Fine hvite/rene tenner - Glimt i øyet - mystisko og sexy - Litt brunfarge - Handyman - Litt badboy, (ikke jeg må hjem kl.12 gutt.) - Velutstyrt hehe Tattorivering kan være sexy Endret 6. juni 2010 av Mary_5 Lenke til kommentar
SaintInTheCity Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Dame, må være mellom 25-35: Dådyrøyne, bringebærlepper,eplekinn, ferskenhud, midje som en veps, pianofingrer, ben som et føll, holdning som en fullblods. Dessuten skal du lukte som en sommereng, spise som en mus. Være trofast som en hund og blid som en lerke. Spennende som en tiger, og kåt som en kanin. Hygiene er viktig: Ben må vokses, armhuler ++ barberes, øyenbryn nappes, føtter skrubbes, døde hudceller fjernes og huden fuktes, kviser og sorte prikker renses, hårrøtter farges, øyevipper svertes, negler files, magemuskler trenes. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Liker jenter med/som: - Tatoveringer, ikke for mange. (liker spesielt tatovering på ryggen, det er hot) - Lukter godt. - Har fine former. - Store flotte pupper. - Er smart, men ikke så smart som sheldon fra 'the big bang theory'. :!: - Litt sjenert. - Pent smil. - Er morsom. - God hygiene. Doh... Det er jo bare et pluss om vedkommende er såpass smart! Endret 8. juni 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Siden det meste annet er nevnt: - Pene føtter! <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Dame, må være mellom 25-35: Dådyrøyne, bringebærlepper,eplekinn, ferskenhud, midje som en veps, pianofingrer, ben som et føll, holdning som en fullblods. Dessuten skal du lukte som en sommereng, spise som en mus. Være trofast som en hund og blid som en lerke. Spennende som en tiger, og kåt som en kanin. Hygiene er viktig: Ben må vokses, armhuler ++ barberes, øyenbryn nappes, føtter skrubbes, døde hudceller fjernes og huden fuktes, kviser og sorte prikker renses, hårrøtter farges, øyevipper svertes, negler files, magemuskler trenes. La meg gjette, du er fortsatt singel? 9 Lenke til kommentar
MrAtlaz Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Eg har ikkje så store kriterier. Er det ei kjekk og snill jente med god humor, så er eg fornøyd. Personlighet framfor kropp synest eg. Ein anna ting som er viktig er at ho ikkje oppfører seg som nokon hun ikkje er, då blir bare alt feil på ein måte. Endret 10. juni 2010 av MrAtlaz 1 Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Gjennomsnittlige pupper FEIT rumpe uten at resten er feit:P Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) + jenta tar initiativ til ting iblandt. + god humør i ny og ned, ikke whinewhine uke på uke, så en bra uke. + Litt av samme psyko humoren som meg, helst en del av de samme interessene. + Ei som bryr seg litt om seg selv, nå tenker jeg ikke bimbo. Jeg tenker en som ikke råtner helt bort på McDonalds eller hjemme i den mørke sofakroken. Endret 16. juni 2010 av Douchbag Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) - Fyldig hårvekst på hodet Inkluderer det (10+ centimeter langt) skjegg? Drømmedama...: - liker skjegg. Og da ikke tredagers, men treÅRSskjegg.(og andre maskuline traits) - er feminin, og liker å være det. - har humor og er leken(og kan herme dialekter! Det er sexy det!) - er uhøytidelig og kan om nødvendig danse til musikk på Oslo S - er litt intellektuell. Eller masse. - liker fysisk aktivitet(fjellturer etc.) - sminker seg ikke. I alle fall ikke mer enn maskara. Jeg skjønner ikke hva som er greien med denne røde leppestiften, forresten. Jeg synes det er en kjempeturnoff. ...og selv er jeg jo kristen, så det skader ikke om hun deler mitt livssyn. Endret 17. juni 2010 av Hærmann Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kjæresten min <3 Han er maskulin, men har veldig pene trekk i ansiktet. Nevnte tidligere at jeg ikke liker pinglete gutter/menn, og det er ikke han. Jeg liker at han faktisk kan løfte meg rundt, holde meg i et fast grep og få meg til å føle meg trygg. Det er noe feil når man ikke klarer å holde ei jente på 41 kg nede. Jeg liker hvordan overkroppen hans er bygd, og jeg elsker armene hans. /Kliss kliss 1 Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Kjæresten min <3 Han er maskulin Det er noe feil når man ikke klarer å holde ei jente på 41 kg nede. Vet ikke hvor ekstremt maskulin en fyr trenger være for å holde ei jente på 41 kg nede da, men bra at du er fornøyd med ham Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Dame, må være mellom 25-35: Dådyrøyne, bringebærlepper,eplekinn, ferskenhud, midje som en veps, pianofingrer, ben som et føll, holdning som en fullblods. Dessuten skal du lukte som en sommereng, spise som en mus. Være trofast som en hund og blid som en lerke. Spennende som en tiger, og kåt som en kanin. Gift deg med en naturpark. 5 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Hærmann: Jeg har opplevd det, faktisk. Litt forstyrrende. Fikk lyst til å skrive noe, så jeg skriver hva jeg syns er pent med jenter også. - Smal midje - Thigh gap - Velformet rumpe (en flat eller slapp rumpe er lite pent) - Timeglass figur - En størrelse b eller c i pupper - Lange, slanke bein - Grønne eller blå øyne - Passe fit, men ikke for mye av det gode - Litt farge på huden. Ikke spesielt pent å se ut som om man har delt grav med tippoldefar Det er drømmekroppen for meg, og noe jeg tror mange ville sett på som turn on. Endret 21. juni 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg