Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Etter å ha lest Den Store Turnoff Listen og røsket opp i gamle minner, bestemte jeg meg for å starte en tråd om det motsatte; nemlig ting som tenner deg. Håper denne tråden kan inspirere forumbrukere til å bli mer attraktiv for det motsatte, eventuelt samme kjønn. Ting som tenner undertegnede: Intelligens Veltrente jenter som trener Hygiene Empati Lenke til kommentar
Jopri Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Humor(som passer med min egen) Vet når hun skal snakke, og når hun skal ikke. Som holder inne ting hun ikke skal holde inne, og omvendt Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Høy intelligens syntes jeg er sexy. Gutter som er ekstremt flink i noe, enten det er å spille på piano eller stå på ski. Bare de er ekstremt gode, er innmari sexy. Humor og et fint smil trekker også veldig opp. Muskler er også bra, men ikke for mye. Nok til at man ser sunn ut, men ikke sånn at det ser ut som det eneste du gjør er å trene. Det var vel det jeg kom på nå Lenke til kommentar
okasin Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Liker damer med glimt i øye, men som ikke fremstår som lett på tråden.. om du skjønner.. Personlig er munnen det første jeg ser på hos ei jente.. Deretter bena, og hvordan det hele former seg videre oppover Men det er noe eget ved jenters lepper.. kan gå helt i knestående om jeg ser noen deilige innbydene lepper he he.. har ikke ordforåd til å beskrive nøyaktig hva som tenner meg med jenters lepper.. help me out here.. Man kan desverre ikke komme fra at det er alltid utseende man faller for først.. iallefall om man ikke kjenner vedkommende.. Faller for jenter som er sjarmerene sjenerte.. eh.. hmm vet ikke om det ble helt riktig, men tror det ! Jenta må ha en grei posjon av inteligens.. og ha egne interesser.. Hun bør være naturlig.. liker i grunn ikke oversminkede jenter,, hun bør ha empati og sympati.. Hun bør ha en god sans for humor.. men ikke etterfulgt av overdreven latter som kan få en hyene til å bli flau.. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Personlig er munnen det første jeg ser på hos ei jente.. Men det er noe eget ved jenters lepper.. kan gå helt i knestående om jeg ser noen deilige innbydene lepper he he.. har ikke ordforåd til å beskrive nøyaktig hva som tenner meg med jenters lepper.. help me out here.. Da må du ordne så de leppene ender på din kuk iløpet av kvelden! -PUA- 8246014[/snapback] he he.. eh ja ! munnen/lepper.. man begynner der oppe, og ender med noen andre fuktige lepper.. som er hmm like innbydende.. 1 Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Bra post Turnon for meg: - Selvtillit, utstråling, kropp, spontanitet, i korte trekk "Some talk the talk while others walk the walk" Førsteinntrykk betyr ca 20%, men smil, humor, åpenhet og ærlighet er 70. De siste 10% lar vi være usagt en sålenge Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 - engasjement - humor - sjarm - generelt pent utseende Så kan det nevnes at jeg har en greie for piercing, OM de kler det. På gutter er breie skuldre, store hender og markert kjeve hett. Jenter med lang hår og smilehull er også fint. Lenke til kommentar
kongehona Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Gutter som spiller gitar eller synger e sjukt sexy;P Burde helst ha et "sær" trekk ved seg selv, litt smart kanskje;) Men det viktigste er at humoren er på plass! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Skal helst ikke være så veldig bleik. Hun må ha pene øyne, og ganske fine former. Hun må ha bra humor, som er lik min, være smart, men ikke nerd. Deilig men ikke sånn at hun vet det og blir billig. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Trådstarter sin liste var slett ikke dum Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jenter som spiller piano eller gitar er kos. Et par øyne man kan se inn i evigheten i Pent smil En fin form på kroppen En tanngarde som ser bra ut! God humor Smart/gløgg/oppegående Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ett sjarmerende smil, en fin kropp uten at hun er treningsnarkoman samt noen datakunskaper er gg. Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 -Selvsikker -Humor; må være en gutt som man kan kødde med uten at han tar seg nær av alt -pene øyne -Et lurt smil -bra utseende er jo selvfølgelig også alltid et pluss -svensk. hehe vet ikke hva det er med svensk, men det er turn on;) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) -humor -pen -livelig -og ikkje for mykje kakling -ikkje for fisefin -bra kropp meiner eg er viktige punkt Endret 27. mars 2007 av xersess Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Turn On: Fine damer i rett alder Turn Off: Menn Stygge damer uansett alder Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Turn On: Fine damer i rett alder Turn Off: Menn Stygge damer uansett alder 8254338[/snapback] For en gangs skyld er jeg enig med deg. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Turn on: Smarte jenter. Jenter som ikke bryr seg om hva andre sier. BMI på over 21. (NAMNAMNAM) Jenter som tør å vise følelser. (Ikke uberwhine, men ekte følelser) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hmm - Pent hår - Pen kropp - Bra humor - Må like å se på filmer - Må også være like kåt som det jeg er - Like å finne på sprø ting Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Gutter som spiller gitar eller synger e sjukt sexy;P Burde helst ha et "sær" trekk ved seg selv, litt smart kanskje;) Men det viktigste er at humoren er på plass! 8250407[/snapback] Jeg spiller gitar OT: Jenter som er intelligente, viser omsorg, IKKE tøsete, sjarmerende utseende. Det meste er nevt tidligere Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 bra kropp tenner meg.. ikke om hun er snill, slem, vittig, spiller gitar eller har emptati for den saks skyld. kroppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg