Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store turn-on-listen

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Etter å ha lest Den Store Turnoff Listen og røsket opp i gamle minner, bestemte jeg meg for å starte en tråd om det motsatte; nemlig ting som tenner deg.

Håper denne tråden kan inspirere forumbrukere til å bli mer attraktiv for det motsatte, eventuelt samme kjønn.

Ting som tenner undertegnede:

• Intelligens
  • Veltrente jenter som trener
  • Hygiene
  • Empati

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høy intelligens syntes jeg er sexy. Gutter som er ekstremt flink i noe, enten det er å spille på piano eller stå på ski. Bare de er ekstremt gode, er innmari sexy. Humor og et fint smil trekker også veldig opp. Muskler er også bra, men ikke for mye. Nok til at man ser sunn ut, men ikke sånn at det ser ut som det eneste du gjør er å trene.

Det var vel det jeg kom på nå :)

Lenke til kommentar

Liker damer med glimt i øye, men som ikke fremstår som lett på tråden.. om du skjønner..

Personlig er munnen det første jeg ser på hos ei jente..

Deretter bena, og hvordan det hele former seg videre oppover :love:

Men det er noe eget ved jenters lepper.. kan gå helt i knestående om jeg ser noen deilige innbydene lepper he he.. har ikke ordforåd til å beskrive nøyaktig hva som tenner meg med jenters lepper.. help me out here..

Man kan desverre ikke komme fra at det er alltid utseende man faller for først.. iallefall om man ikke kjenner vedkommende..

Faller for jenter som er sjarmerene sjenerte.. eh.. hmm vet ikke om det ble helt riktig, men tror det !

Jenta må ha en grei posjon av inteligens.. og ha egne interesser..

Hun bør være naturlig.. liker i grunn ikke oversminkede jenter,,

hun bør ha empati og sympati..

Hun bør ha en god sans for humor.. :D men ikke etterfulgt av overdreven latter som kan få en hyene til å bli flau..

Lenke til kommentar

Personlig er munnen det første jeg ser på hos ei jente..

Men det er noe eget ved jenters lepper.. kan gå helt i knestående om jeg ser noen deilige innbydene lepper he he.. har ikke ordforåd til å beskrive nøyaktig hva som tenner meg med jenters lepper.. help me out here..

Da må du ordne så de leppene ender på din kuk iløpet av kvelden! ;)

-PUA-

8246014[/snapback]

he he.. eh ja ! munnen/lepper.. man begynner der oppe, og ender med noen andre fuktige lepper.. som er hmm like innbydende..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bra post :)

Turnon for meg:

- Selvtillit, utstråling, kropp, spontanitet, i korte trekk

"Some talk the talk while others walk the walk"

Førsteinntrykk betyr ca 20%, men smil, humor, åpenhet og ærlighet er 70. De siste 10% lar vi være usagt en sålenge ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Skal helst ikke være så veldig bleik. Hun må ha pene øyne, og ganske fine former.

Hun må ha bra humor, som er lik min, være smart, men ikke nerd. Deilig men ikke sånn at hun vet det og blir billig.

Lenke til kommentar

-Selvsikker

-Humor; må være en gutt som man kan kødde med uten at han tar seg nær av alt

-pene øyne

-Et lurt smil

-bra utseende er jo selvfølgelig også alltid et pluss

-svensk. hehe vet ikke hva det er med svensk, men det er turn on;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gutter som spiller gitar eller synger e sjukt  sexy;P :dribble:

Burde helst ha et "sær" trekk ved seg selv, litt smart kanskje;)

Men det viktigste er at humoren er på plass!

8250407[/snapback]

Jeg spiller gitar :w00t:

OT: Jenter som er intelligente, viser omsorg, IKKE tøsete, sjarmerende utseende. Det meste er nevt tidligere

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...