unknown-legend Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 eg har ein yamaha why og då eg skulle starte den etter jul virka den ikkje. eg var litt treig med å fjerne batteriet, men eg har hatt det til lading og også prøvd med ein slags startkabel så eg trur nok det virker. det er berre at den ikkje startar. det eg tenkjer det kan vere er tennpluggen som må skiftast. eg lurer då på kvar eg kan få kjøpt og om det er vanskeleg å skifte sjølv. eg kan ingenting om scootera. utanom å køyre den. godt utgangspunkt. veldig fint om nokon her kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
makoek Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Skru ut tennpluggen, ha den i plugghetta (den som er på toppen av pluggen) Trå på kicken og hold den mot ramma eller noe metall, hvis pluggen gnister er den ok, hvis det ikke kommer noen gnist er den ikke ok. Da tar du med pluggen på din nærmeste bensinstasjon og sier at du vi ha ny plugg. Lenke til kommentar
unknown-legend Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 tusen takk. eg fekk heldigvis hjelp av ein kamerat til å gjere det. ikkje at det hjalp.. scooteren vil framleis ikkje starte. bør vel få den på verkstad. har hatt i kondensfjerner, skifta pluggen og lada batteriet. jaja... alt skal vere vanskeleg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå