Gå til innhold

Nokia E65 krasjer mye

Anbefalte innlegg

Min nye Nokia E65 har krasjet endel ganger etter jeg fikk den. Jeg lurer på om andre som har den opplever det samme, eller om det er noe galt med min telefon. Hvis andre ikke opplever det samme kan jeg levere den som DOA?

Endret av Jarleo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min nye Nokia E65 har krasjet endel ganger etter jeg fikk den. Jeg lurer på om andre som har den opplever det samme, eller om det er noe galt med min telefon. Hvis andre ikke opplever det samme kan jeg levere den som DOA?

8245044[/snapback]

Om du ikke har hatt serie 60 tidligere så kan jeg fortelle deg at dette er standard Nokia greier

get used to it :hmm:

ha god tid når du navigerer deg gjennom menyene og ikke trykk flere ganger om telefonen ikke reagerer med en gang......krasj..

Må si min N93i har oppført seg veldig bra sålangt(noen få krasj bare)

Lenke til kommentar
Om du ikke har hatt serie 60 tidligere så kan jeg fortelle deg at dette er standard Nokia greier

8248343[/snapback]

Syns dette var litt flåsete svar. Du skal ikke godta at mobilen krasjer fordi det er Nokia og Symbian system. Sørg for at du har siste FW og nok minne. Skjer krasjet på samme ting hver gang, eller er det helt tilfeldig. Hvis den krasjer ofte, bør du kontakte butikken hvor du kjøpte mobilen.

Jeg har Nokia og S60, og tror jeg har hatt 2-3 krasj siden juni 2006.

NB! Som med en PC, har telefonen godt av å bli restartet en gang i blandt.

Lenke til kommentar

8248343[/snapback]

,or learn how to use it... :)

NB! Som med en PC, har telefonen godt av å bli restartet en gang i blandt.

8249220[/snapback]

Jepp. Dette for å frigjøre RAM...

Endret av N73_user
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...