KHC Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Fikk deler til ny pc igår og startet å bygge idag tidlig. Alt er satt sammen og jeg har dobbeltsjekket det meste. Problemet er at maskinen skrur seg av etter ca 6-7 sekunder, før BIOS rekker å starte (hører ikke 'pip'-et). CPU-vifte, skjermkort og psu starter opp, og hovedkortet får strøm. Tenkte jeg skulle poste her mens jeg funderer på egenhånd, takker hjertelig for all hjelp! ________________ I 8 1 U 8 1 2 [ Denne Melding var redigert av: KHC på 2002-12-14 13:27 ] Lenke til kommentar
tomsmart Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hva er det nye du har installert? Lenke til kommentar
KHC Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Asus A7N8X Deluxe + kapabel vifte AMD XP2400+ Abit Siluro GF4 Ti4200 OTES 512 DDR RAM PC3200 80GB Western Digital MSI brenner Ser ut til at alt funker, men så plutselig skrur den seg av. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hvordan får du strøm til vifta? Fra hovedkortet? I såfall må du forsikre deg om at den tar strøm fra riktig socket. Hvis det ikke er koblet til en vifte på CPU vifte sokkelen, så får hovedkortet panikk og slår av hele opplegget for å redde CPU. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå