Gå til innhold

Handle musikkrelaterte klær online | Samletråd

ZenCo

Anbefalte innlegg

T-skjortene på Rockshop.no, de er ganske billige. De er vel ikke av typen som begynner å "flasse av" (mønsteret/bildet frempå) etter 2 vasker liksom? :p

Noen som har prøvd?

EDIT: Liten skrivefeil.

Endret av ferrgott
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fet tråd!

Noen som vet om noen irl butikker rundt Stavanger området? Vet de er en slik metalbutikk, Memfisto eller noe sånn. Mulig at de har? Antar det er litt stavangerfolk her.

Vil aller helst ha Killswitch Engage tror jeg, eventuelt Children Of Bodom. Liker også Dimmu Borgir o.l, men synes det kanskje blir litt drøyt med et kjempepentagram over hele meg :p Ikke at jeg er redd for å gå med satanistiske tegn, og ikke det at jeg er religiøs, folk/voksne tar meg bare ikke seriøst.. :p

Lenke til kommentar
T-skjortene på Rockshop.no, de er ganske billige. De er vel ikke av typen som begynner å "flasse av" (mønsteret/bildet frempå) etter 2 vasker liksom? :p

Noen som har prøvd?

EDIT: Liten skrivefeil.

8722636[/snapback]

De t-skjortene jeg har fra den butikken har vært meget bra. Bare husk at de bestiller inn fra USA, så størrelsene er ekstremt store. Jeg bestilte størrelse L, og med mine 188 cm på strømpelesten var disse akkurat passe, kanskje litt vide.

Lenke til kommentar
Om man handler på Play.com for under 200kr., kommer det noe i tillegg til prisen?

8912629[/snapback]

Nei.. det eneste du må vite er at du må handle i euro (trykk på euro-tegnet) noe som kan føre til at det blir noen kroner dyrere).

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Har lett i en evighet etter Nick Cave and the bad seeds klær, hva som helst! Noen som kan hjelpe?

Men fant bare en kjedelig genser på www.fashionpunk.com

Du kan legge til disse i listen hvis du vil:

www.backstreetmerch.com masse band og film tskjorter og greier.

www.fashionpunk.com en god del klær fra endel artister. Ikke veldig bra utvalg, men grei butikk.

Endret av Wilhelmina
Lenke til kommentar

Har planlagt å bestille en T-skjorte, 2 smykker og 2 par øredobber på Nuclear Blast, ettersom jeg fant en del jeg likte der. Har aldri bestilt der før og lurer derfor på ca hvor mye frakt jeg kan regne med? Hvor lang bruker forresten leveringstiden å være?

Lenke til kommentar
Har lett i en evighet etter Nick Cave and the bad seeds klær, hva som helst! Noen som kan hjelpe?

www.fashionpunk.com en god del klær fra endel artister. Ikke veldig bra utvalg, men grei butikk.

8958832[/snapback]

Jeg fant denne ved å søke etter "nick cave merch" på google. Synes ikke den var så gale.

EDITH: Shirthunt.com kan sikkert legges til listen selv om jeg ikke har noen erfaring med stedet.

Endret av ponnikos
Lenke til kommentar

8958832[/snapback]

Jeg fant denne ved å søke etter "nick cave merch" på google. Synes ikke den var så gale.

EDITH: Shirthunt.com kan sikkert legges til listen selv om jeg ikke har noen erfaring med stedet.

8964289[/snapback]

Takk skal du ha :cool: , men desverre er det den jeg allerede har kjøpt fra fashionpunk.com, bare at jeg kjøpte en longsleeve. Virker som dette trykket er det eneste å oppdrive desverre. Får kanskje trykke noe selv isteden. Har kjøpt trykkepapir, bare ikke kommet så langt enda.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei

Jeg er ute etter noen norske nettbutikker som man kan kjøpe t skjorter av band.

Er mest interessert i Metallica, Iron Maiden, Ac Dc og Bruce Springsteen ;)

mvh Marius

9058572[/snapback]

Sjekk www.rockshop.no

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sjekk www.rockshop.no

9058659[/snapback]

Hvis du har lyst på t-skjorter till 199,- pluss 99.- i frakt og en ventetid på 2 måneder, så er det bare og bruke rockshop. Men hivs det ikke er noe som frister, så for all del, hold deg langt unna rockshop ;)

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...