Gå til innhold

regedit 50% cpu hele tiden, trenger desperat hjelp

Anbefalte innlegg

regedit.exe bruke 50% cpu hele tiden i vista. Trenger desperat hjelp til å stoppe det. Det er et eller annet program, drivere, service eller noe som starter det. Har Asus P5W DH Delux med C2D 6600, Asus GF 7950, Soundblaster Audigy 2 ZS platinium, 2gb ram + dvd brennere og hardisker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regedit er et program i Windows til å endre registeret. Det skal ikke kjøres med mindre du ber om det.

Har du skannet for virus og/eller malware? Noe av dette kan være årsaken.

8247450[/snapback]

Vet hva regedit brukes til, det er det som er rart- Det er jo ikke en program som skal bruker ofte heller. Jeg har scanned flere ganger med NIS 2007 og ikke funnet noe. Er det noen som har hint hvor på internett jeg kan sjekke dette? Bruker jeg g00gle så får jeg ørten hundre svar eller ikke noe. Reformaterte pc'en hjalp ikke. bare installert nis 2007 og siste nero versonen etter viste ble lagt inn på nytt. :hmm:

Lenke til kommentar

Vet hva regedit brukes til, det er det som er rart- Det er jo ikke en program som skal bruker ofte heller. Jeg har scanned flere ganger med NIS 2007 og ikke funnet noe. Er det noen som har hint hvor på internett jeg kan sjekke dette? Bruker jeg g00gle så får jeg ørten hundre svar eller ikke noe. Reformaterte pc'en hjalp ikke. bare installert nis 2007 og siste nero versonen etter viste ble lagt inn på nytt. :hmm:

8249167[/snapback]

Hjalp det ikke å formatere? Da er jeg rådvill... Mulig at du har noe feilkonfigurert hardware eller noe som holder på å dø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...