Hagforce Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Heisann Noen som har erfaring med å "modde" Linksys NSLU2? Vil gjærne ha mer funksjonalitet ut av boksen, og har skjønt at 3 parts firmware er veien å gå. Hva anbefaler dere og hvilken firmware? Takker så meget for tips! Lenke til kommentar
bluedog_ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Heisann Noen som har erfaring med å "modde" Linksys NSLU2? Vil gjærne ha mer funksjonalitet ut av boksen, og har skjønt at 3 parts firmware er veien å gå. Hva anbefaler dere og hvilken firmware? Takker så meget for tips! 8244518[/snapback] Har en slik selv og har installert Debian på den. Men det betinger jo at du kan litt om linux. Vil anbefale Unslung 6.8 hvis du ikke vil ha Debian. Da har du mulighet til å installere annen software, men boksen kjører på en modifisert linksys firmware. Se her: http://www.nslu2-linux.org/ Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg bruker selv unslung6.8 og det er ganske greit å få det til å spille. Hadde mest problemer med å formatere usbminnestikke til ext3 format som brukes til programvare og data (vær tålmodig og la den prøve å formatere lenge). Før du flasher om vil jeg råde deg til å lære hvordan du kommer i redboot og om TFTPd. Er du heldig så får du til alt på første forsøk, men jeg måtte slite en stund for å få min opp og gå... (Man lærer underveis) :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå