Gå til innhold

14" bærbar til 10-12000

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp av dere med litt mer peiling på bærbar enn meg :blush: Har kikket på LG T1 14" og den virker svært bra selv om den har innebygd grafikk. Er det noen som har erfaring med denne eller har tips til andre maskiner? Må vere core duo eller core 2 duo. Hadde ikke vært dumt med et fornuftig batteri og. Eg vet... er litt kravstor!

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann sticool

For å kunne hjelpe deg på vei trenger vi å vite litt om hva du forventer deg av maskina og hva du skal bruke den til. Har du preferanser for vekt, diskstørrelse, bluetooth eller andre ting? Hvilke bruksområder er det maskina er ment for? Hvis spill isåfall hvilke.

Lenke til kommentar
1 spørsmål

hva skal du med:

Innebygd sikkerhet Fingeravtrykksleser

?

men ser ut til å være en bra pc, eneste downsiden er at den har liten skjerm

8244957[/snapback]

Den har da virkelig 14" som trådstarter ønsker, så hvordan skjermstørrelse på 14" kan være en downside beats me!

Lenke til kommentar
Heisann sticool

For å kunne hjelpe deg på vei trenger vi å vite litt om hva du forventer deg av maskina og hva du skal bruke den til. Har du preferanser for vekt, diskstørrelse, bluetooth eller andre ting? Hvilke bruksområder er det maskina er ment for? Hvis spill isåfall hvilke.

8245192[/snapback]

Trenger ikke all verdens diskstørrelse, 80- 100 gb holder lenge. 14" er et must, har hatt 15.4" en stund og er litt stor, helst WXGA eller bedre. Bluetooth , fingeravtrykksleser og lignende er snacks som er kjekt å ha men ikke et absolutt krav. Blir ikke så mye spill men vil heller kjøpe meg muligheten til det heller enn å angre senere.

Takker for responsen. :D

ER det forresten noen som har erfaring med compal hgl30 ?

Endret av sticool
Lenke til kommentar
Den hadde jo elendig specs i forhold til prisen da :/

8247368[/snapback]

Når man vurderer kjøp av bærbar er det klokt å ta hensyn til mere enn bare hvilken innmat den kommer med. Hvordan disse er skrudd sammen, hvordan de fungerer, hvordan den er som et arbeidsverktøy, sikkerhet osv. Jeg har brukt bærbar i lang tid og jeg har lært at det ikke alltid er lurt å kjøpe mest rimeligst mulig.

Men som andre har sagt før meg. Alt beror i grunn på hva man skal bruke maskinen til. Er man opptatt av å ha et driftssikkert og mobilt verktøy som kan dras med rundt til jobb eller skole og reiser, er det få som slår Thinkpad i så henseende.

Her er en test foretatt av HW av en dårligere specet T60. Lenke

Endret av jon_o
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...