jonas_blomster Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei, plages noe av at viftene mine lager "tikke" lyder, spesielt på lavt turtall. Så kom jeg over denne på microplex, som da liksom skal "jevne" ut signalene og fjerne "tikkinga". Men før jeg bestilte lurte jeg på om noen hadde noen erfaring med disse? Btw bruker jeg denne viftestyringen og 3 stk slike vifter (alle montert på radiatorer) Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 ingen som har noen erfaring eller formening om det produktet her Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 jaja, nå har jeg ihvertfal bestilt 2 sånne, så får jeg gi tilbake melding om hvordan de virker. Har desibel måler så kan da faktisk måle om det blir noe bedre Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har du fått testet denne ennå? Er interessert i om den den har en betydelig effekt Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Hentet pakka idag, men har ikke tid til å få testet dem enda. Kanskje imorgen. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hentet pakka idag, men har ikke tid til å få testet dem enda. Kanskje imorgen. 8503955[/snapback] venter spent! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg venter fortsatt spent ... Det eneste dumme med de der er prisen. Må jo ha minst fire stk, og da blir det dyrere enn viftestyrignen min :S Goscinny Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Hei, hadde helt glemt denne tråden. Men, har montert dem nå, hjalp litt på lavt turtall, men ikke mye på høyere. Merket også at maks turtallet ble senket en del! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 HVa sier dB-måleren din, og din subjektive mening? Var det verd pengene? Bel det stillere? Goscinny Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 er en venn av meg som har dB måleren. syntes ikke at de er helt verdt penga, hjalp litt da. så er man veldig kresen på støy, noe jeg er, er de greie å ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå