tp88 Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg kjøpte et tilbud av Supreme Snowboarding på en butikk. Spillet virket helt fint, helt til jeg kom til et spesielt oppdrag. Da fikk jeg en merkelig melding som jeg ikke skjønner noe av. Jeg kommer ikke forbi denne meldingen, når jeg trykker OK avslutter spillet og jeg må starte på nytt igjen, men den samme feilen skjer hver gang. Feilen er slik: Håper noen kan svare meg hva som er galt. Maskinen jeg har oppfyller alle kravene som spillet krever, og vel så det... Har så veldig lyst til å fortsette å spille dette her.. Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Er helt klart noe galt med spillet, har aldri skjedd slikt med mitt.. Du kan jo oppdatere det, klage på det, eller få tak på de korrupte filene av noen... Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Isåfall er det noe galt med hele spillet. Jeg kjøpte spillet på OBS i en sånn CD-R pakke fra Sony der fullversjonsspillet fulgte med. Hvis jeg kjøper en ny, er det da samme feilen på alle cd'ene? Dumt den ikke virket så bra...! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Ser ut til at det er problemer med å åpne en bilde-fil (textures). Du har prøvd å reinstallere eller? Ellers kan du jo prøve å kopiere den aktuelle fila fra noen andre? Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg har nå reinnstallert 4 ganger uten bedre resultat. Ingenting hjelper, jeg har prøvd å stille inn på alle innstiliinger, men til ingen nytte. Jeg kjenner heller ingen som har spillet slik at jeg kan kopiere. Dårlig arbeid fra SONY!!! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 For no dritt. Jeg hadde tenkt til å kjøpe den pakka ettersom den forrige SupremeSnowboarding CD'en ble ødelagt. Bra tilbud egentlig! Men nå ble jeg litt skeptisk. Si fra hvordan det går. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Har fått et tips om at problemet kan fikses hvis man patcher spillet. Absolutt verdt et forsøk. Spillet er jo dritbra. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg har versjon 1.0333 ... vet du hvor jeg kan finne den nye patchen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå