Gå til innhold

Musikk: Hardrock/metal: Karma - Demo 2005


Anbefalte innlegg

Dette er mitt forrige band, og denne demoen er fra høsten 2005. Vi spilte hardock/metal med bittelitt prog. Jeg ble med bandet noen mnd før denne demo`en ble innspilt. Spiller trommer.

 

Resultatet ble greit syntes jeg, men kunne nok blitt en god del bedre om vi hadde brukt litt lengre tid.

 

Karma @ Urørt

 

Kommentarer mottas med takk! :thumbup:

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var virkelig bra altså :) Men en ting syns den overgangen ved 1:10 sånn ca i only a millenium hørtes litt rar ut.

 

Utrolig bra gitar spill og trommene var fine også :D

 

men stemmen kan du jobbe litt mer med den høres litt dry ut. Feks i partier der stemmen skal ta mest av i refreng osv kan du slenge på chorus på den. prøv å gjøre vokalen litt mer fyldig så er det her så perfekt som det kan få blitt =) lek litt mer med reverb og delay på den så blir det her perfekt!

 

God jobb med mastring og miksinga i sangen foresten høres veldig bra ut ;) gjort det selv?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dette var virkelig bra altså :) Men en ting syns den overgangen ved 1:10 sånn ca i only a millenium hørtes litt rar ut.

 

Utrolig bra gitar spill og trommene var fine også :D

 

men stemmen kan du jobbe litt mer med den høres litt dry ut. Feks i partier der stemmen skal ta mest av i refreng osv kan du slenge på chorus på den. prøv å gjøre vokalen litt mer fyldig så er det her så perfekt som det kan få blitt =) lek litt mer med reverb og delay på den så blir det her perfekt!

 

God jobb med mastring og miksinga i sangen foresten høres veldig bra ut ;) gjort det selv?

8287248[/snapback]

 

Det mikset i studio med en god del delay. ;)

Lenke til kommentar
Høres veldig bra ut! Fin lyd, og veldig tight og godt spilt. Jeg personlig ville likt en litt røffere vokal, men ellers er det veldig bra!!

8445634[/snapback]

 

Eg er einig med deg. Det var veldig bra. Vokalen er for så vidt ganske bra, men det hadde nok passa betre med ein røffare vokal her. Men, som sagt, veldig bra! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...