King-Nothing Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Dette er mitt forrige band, og denne demoen er fra høsten 2005. Vi spilte hardock/metal med bittelitt prog. Jeg ble med bandet noen mnd før denne demo`en ble innspilt. Spiller trommer. Resultatet ble greit syntes jeg, men kunne nok blitt en god del bedre om vi hadde brukt litt lengre tid. Karma @ Urørt Kommentarer mottas med takk! Endret 25. april 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 hørtes flott ut syntes jeg Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Noen andre?? Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Dette var virkelig bra altså Men en ting syns den overgangen ved 1:10 sånn ca i only a millenium hørtes litt rar ut. Utrolig bra gitar spill og trommene var fine også men stemmen kan du jobbe litt mer med den høres litt dry ut. Feks i partier der stemmen skal ta mest av i refreng osv kan du slenge på chorus på den. prøv å gjøre vokalen litt mer fyldig så er det her så perfekt som det kan få blitt =) lek litt mer med reverb og delay på den så blir det her perfekt! God jobb med mastring og miksinga i sangen foresten høres veldig bra ut gjort det selv? Lenke til kommentar
estimate Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Heh, jeg har faktisk hørt om dere! Høres bra ut forresten. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Fantastisk bra, digga dette. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Dette var virkelig bra altså Men en ting syns den overgangen ved 1:10 sånn ca i only a millenium hørtes litt rar ut. Utrolig bra gitar spill og trommene var fine også men stemmen kan du jobbe litt mer med den høres litt dry ut. Feks i partier der stemmen skal ta mest av i refreng osv kan du slenge på chorus på den. prøv å gjøre vokalen litt mer fyldig så er det her så perfekt som det kan få blitt =) lek litt mer med reverb og delay på den så blir det her perfekt! God jobb med mastring og miksinga i sangen foresten høres veldig bra ut gjort det selv? 8287248[/snapback] Det mikset i studio med en god del delay. Lenke til kommentar
MLunde Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Høres veldig bra ut! Fin lyd, og veldig tight og godt spilt. Jeg personlig ville likt en litt røffere vokal, men ellers er det veldig bra!! Lenke til kommentar
darling Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Høres veldig bra ut! Fin lyd, og veldig tight og godt spilt. Jeg personlig ville likt en litt røffere vokal, men ellers er det veldig bra!! 8445634[/snapback] Eg er einig med deg. Det var veldig bra. Vokalen er for så vidt ganske bra, men det hadde nok passa betre med ein røffare vokal her. Men, som sagt, veldig bra! Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Helt grei pop/rock dette, om enn noe intetsigende. Trenger litt hår på ballene, liksom. Lenke til kommentar
MLunde Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Helt grei pop/rock dette, om enn noe intetsigende. Trenger litt hår på ballene, liksom. 8448187[/snapback] Godt sagt ^^ Men det låter jo bra da. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Dette syntes jeg var utrolig kult! Gitaren var flott, trommene var bra, vokalen var bra. Helt toppers! Jeg kunne lett kjøpt CD med det her altså, stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå