skylinepower Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 hvordan tar jeg av kjøle ribben/viften på et skjermkort` det ser ut som om det er to plastikk greier som hålder de så sikkert de jeg må få av på en elelr annen måte, hvordan ? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ta tingen du fikk og sett i en 90º vinkel til de 2 greiene, så tar du den andre greia og fester dingsebomsen med greisusen. Til slutt står du på et ben og plystrer Ja, vi elsker. Litt lite forklaring til ta jeg klarer å se for meg hvordan det ser ut. Hvilket kort? Kanskje et bilde? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 er et GF2 MX200 med kjøle ribbe tenker mye generelt og da sju Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Fant bilder av flere versjoner av MX200 med kjøleribbe når jeg søkte på Google. En av dem hadde skruer, flere hadde ikke. Kan ikke svare på hvordan du skal fjerne den forsiktig, men avhengig av hvor redd du er for å ødelegge noe, kan du egentlig bare tvinge den av. Google søk Endret 26. mars 2007 av ivellios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå