mac9000 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har windows vista nå men har mange problemer med spill. på Oblivion Lagger det ganske mye på cs er det en lagg som gjør att spillet stopper helt opp i noen sekunder ganske irriterende og F.E.A.R er helt umulig og spille. Hvorfor er det sånn? jeg har spillt alle disse spillene på windows xp helt laggfritt før Pcen min: Minne: 1GB RAM Prosessor: Intel Pentium 4 3.5 GHz Skjermkort: ATI Sapphire Radeon X850XT HovedKort: ECS Extreme PF5 Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Minne: 1GB RAM er nok problemet ditt Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Dette er med Opera, Messenger, AVG og standard software kjørende i bakrunnen. Ikke noe annet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Oppgrader til 2GB RAM, så vil nok problemet ditt forsvinne. Lenke til kommentar
mac9000 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 ok jeg oppgraderer til 2gb eller 3gb ram jeg da takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå