-Serenity- Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Døde pixler er jo et vanlig tema når det gjelder pc-skjermer, men jeg hører aldri snakk om det i forbindelse med tv? Konseptet er da vel det samme, og skjermene er jo mye større så det skulle nå overraske meg om det ikke fantes en hel del...eller? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Du får vel en ny skjerm hvis du finner en, tror jeg. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Du får vel en ny skjerm hvis du finner en, tror jeg. 8245620[/snapback] Nåja enkelte TV produsenter setter krav til hvor mange døde pixler og hvorhen på panelet de befinner seg før en eventuelt ny TV kunden kan få. Lenke til kommentar
C0rt3z Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg vet ikke med alle tvprodusenter, men samsung har en "0 pixelfeil"-policy. Hvis du får en ny tv av samsung med pixelfeil så får du en ny tv. Jeg tror de fleste av de store tvprodusentene har samme politikk, men jeg vet ikke med de mindre kjente merkene. Men det er ikke noen grunn til å utelukke "ukjente" merkevarer bare på grunn av dette. LCD\plasma teknologien har utviklet seg såpass at det er veldig få som ikke klarer å lage "perfekte" paneler med tanke på pixelfeil. Men skulle du få en slik tv så tror jeg at de fleste butikkjeder i Norge lar deg bytte tv. Du har jo sånn "30 dagers returrett" eller noe hos de fleste. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Nåja enkelte TV produsenter setter krav til hvor mange døde pixler og hvorhen på panelet de befinner seg før en eventuelt ny TV kunden kan få. 8263945[/snapback] Hvis du finner en som du ikke får fikset på selv, er det jo ikke så vanskelig å lage noen flere da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå