jaok2k3 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 HEI! Jeg og noen venner tenkte og få et abonnoment slik vi kan ringe gratis til hverandre. noen som har noe å anbefale? Takk på forhånd Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Ownersbuy, betaler kun for oppstarten. Koster 150 kroner å bli medlem. Anbefales! Alternativt er jo Nutel. Endret 26. mars 2007 av pologutt Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) HEI!Jeg og noen venner tenkte og få et abonnoment slik vi kan ringe gratis til hverandre. noen som har noe å anbefale? Takk på forhånd 8244110[/snapback] Ett av alternativene er UCAN2, her koster det også kun oppstartsavgift å ringe andre med UCAN2. Det koster heller ingenting å opprette et UCAN2-abonnement. Endret 26. mars 2007 av zegenie Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ownersbuy, betaler kun for oppstarten. Koster 150 kroner å bli medlem. Anbefales! Alternativt er jo Nutel. 8244216[/snapback] Jeg kan og anbefale ownersbuy, billigere enn ucan2 og nutel og du kan i motsetning til ucan2 velge basic-abonnementet som er endel rimeligere om du ikke trenger subsidiert mobil hver 12.måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå