BigBirdy Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har nylig flyttet PCen så jeg må nå benytte meg av et trådløst nettverk. Jeg trenger altså da et nytt nettverks kort for PCen. Jeg har et D-link ruter (DIR 635) Trenger altså da et kort som kan bli utnyttet optimalt med denne ruteren som er også stabil. Jeg har ikke peiling når det kommer til å velge utstyr til et nettverk, så jeg håper noen her kan hjelpe meg Lenke til kommentar
possuído Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har nylig flyttet PCen så jeg må nå benytte meg av et trådløst nettverk. Jeg trenger altså da et nytt nettverks kort for PCen. Jeg har et D-link ruter (DIR 635) Trenger altså da et kort som kan bli utnyttet optimalt med denne ruteren som er også stabil. Jeg har ikke peiling når det kommer til å velge utstyr til et nettverk, så jeg håper noen her kan hjelpe meg 8244029[/snapback] Ruter er ikke spes bra kort imo, bruk heller hjerter eller spar(svart opp-ned hjerte ftw), ess er seff en vinner, men det er ikke så nøye så lenge du holder deg unna ruter! Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 "possuído" - kan du ikke svare på det han spør om, lar du bare være..slike tullesvar er ikke alltid morsomme.. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har nylig flyttet PCen så jeg må nå benytte meg av et trådløst nettverk. Jeg trenger altså da et nytt nettverks kort for PCen. Jeg har et D-link ruter (DIR 635) Trenger altså da et kort som kan bli utnyttet optimalt med denne ruteren som er også stabil. Jeg har ikke peiling når det kommer til å velge utstyr til et nettverk, så jeg håper noen her kan hjelpe meg 8244029[/snapback] Ruter er ikke spes bra kort imo, bruk heller hjerter eller spar(svart opp-ned hjerte ftw), ess er seff en vinner, men det er ikke så nøye så lenge du holder deg unna ruter! 8250884[/snapback] :!: Bestilt en slik rangebooster ruter jeg og og et rangebooster nettverkskort. Hva med dette nettverkskortet? Eneste minus er at driveren driver og maser om at du må stikke kortet i pci slotten MENS pc'n er i gang... Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har nylig flyttet PCen så jeg må nå benytte meg av et trådløst nettverk. Jeg trenger altså da et nytt nettverks kort for PCen. Jeg har et D-link ruter (DIR 635) Trenger altså da et kort som kan bli utnyttet optimalt med denne ruteren som er også stabil. Jeg har ikke peiling når det kommer til å velge utstyr til et nettverk, så jeg håper noen her kan hjelpe meg 8244029[/snapback] Ruter er ikke spes bra kort imo, bruk heller hjerter eller spar(svart opp-ned hjerte ftw), ess er seff en vinner, men det er ikke så nøye så lenge du holder deg unna ruter! 8250884[/snapback] :!: Bestilt en slik rangebooster ruter jeg og og et rangebooster nettverkskort. Hva med dette nettverkskortet? Eneste minus er at driveren driver og maser om at du må stikke kortet i pci slotten MENS pc'n er i gang... 8251243[/snapback] Var så mange som hadde gitt den dårlig karakter på komplett. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg har nylig flyttet PCen så jeg må nå benytte meg av et trådløst nettverk. Jeg trenger altså da et nytt nettverks kort for PCen. Jeg har et D-link ruter (DIR 635) Trenger altså da et kort som kan bli utnyttet optimalt med denne ruteren som er også stabil. Jeg har ikke peiling når det kommer til å velge utstyr til et nettverk, så jeg håper noen her kan hjelpe meg 8244029[/snapback] Ruter er ikke spes bra kort imo, bruk heller hjerter eller spar(svart opp-ned hjerte ftw), ess er seff en vinner, men det er ikke så nøye så lenge du holder deg unna ruter! 8250884[/snapback] :!: Bestilt en slik rangebooster ruter jeg og og et rangebooster nettverkskort. Hva med dette nettverkskortet? Eneste minus er at driveren driver og maser om at du må stikke kortet i pci slotten MENS pc'n er i gang... 8251243[/snapback] Var så mange som hadde gitt den dårlig karakter på komplett. 8253544[/snapback] Jada, er nok fordi den er masete i begynnelsen... ellers er den helt topp! ikke et eneste problem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå