LadyKatie Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Har nå fått i oppgave å lage en logo/banner til et fotballag, og har nå ikke så veldig stor greie på hvordan man kan lage en litt tøff logo/banner. Det skal stå Ullern 93 på logoen og logoen ser slik ut: Kunne gjerne tenke meg å få en litt spenstire logo Skal være på trykk på en genser. Håper noen kan lage noe innen Torsdag EDIT: Der kan godt finne på en annen logo også hvis det er av interesse. Har nå funnet ut at jeg gjerne vil ha den kransen til General snusen og teksten oppå der. Vet noen om det lar seg gjøre? Endret 26. mars 2007 av LadyKatie Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Ingen som har noen forslag til logo? Hadde vært evig takknemlig! Kan godt få betalt hvis jeg blir fornøyd! Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg kan alltids prøve Men skal du ha med den logoen i overstående post? Eller kan vi prøve oss frem selv? Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg kan alltids prøve Men skal du ha med den logoen i overstående post? Eller kan vi prøve oss frem selv? 8248572[/snapback] Dere kan gjerne prøve dere selv. Det var den gamle logoen Håper noen kan lage noe! Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Vet at jeg kanskje maser litt, men det begynner å haste litt nå! Kan godt få hele 100 kroner hvis dere kommer opp med noe brukbart Lenke til kommentar
jammi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har du et større bilde til meg av bokstaven du vil ha med? Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Har du et større bilde til meg av bokstaven du vil ha med? 8260194[/snapback] Bokstav? Dere kan gjerne finne på deres egen logo, men det må stå Ullern 93 der Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Hadde du klart å få skriften sånn at den går oppover? Langs den kransen jeg gjerne ville ha Hadde du fått til det hadde det blitt perfekt Lenke til kommentar
Prodishni Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ja, bare når jeg kommer hjem=) Nå er jeg på skole! Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Ja, bare når jeg kommer hjem=) Nå er jeg på skole! 8264827[/snapback] Er det lenge til du slutter? Skal helst være ferdig innen kl. 16.00 Lenke til kommentar
jammi Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Edit: dette ble bare stygt.. ^^ Endret 13. april 2007 av jammi Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Hmmm.. Vet sannelig ikke om det funker gitt ;p 8265936[/snapback] Desverre, det var ikke sånn jeg kunne tenke meg Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 hmm Hvordan skal jeg beskrive hvordan jeg vil den skal se ut? Jeg vil ha en rund logo med den kransen jeg vil ha. (Tenker på sånn keiser krans) Er det fremdeles ingen som skjønner hva jeg mener? Hvorfor har alle hengt seg opp i den Ullern 93 skriften med den fotbsllen? Lenke til kommentar
Prodishni Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 hmm Hvordan skal jeg beskrive hvordan jeg vil den skal se ut? Jeg vil ha en rund logo med den kransen jeg vil ha. (Tenker på sånn keiser krans) Er det fremdeles ingen som skjønner hva jeg mener? Hvorfor har alle hengt seg opp i den Ullern 93 skriften med den fotbsllen? 8267916[/snapback] Send meg msn adressen din på PM, vi skal fikse det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå