Gå til innhold

Objektiv Sony 100

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe meg Sony Alpha 100, men er usikker på objektivet på 18-70 mm er bra. Har også vurdert objektivet 18-200 mm. Er det noen som vet hvordan disse objektivene er i forhold til Nikons 18-70 mm.

Takk for at dere tok dere tid til å lese dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg vurderer å kjøpe meg Sony Alpha 100, men er usikker på objektivet på 18-70 mm er bra. Har også vurdert objektivet 18-200 mm. Er det noen som vet hvordan disse objektivene er i forhold til Nikons 18-70 mm.

8243701[/snapback]

Se grundig test av Sony 18-70 kit-objektiv i Fotografi nr.5-2006. Får god omtale.

Lenke til kommentar
Hei!

8243701[/snapback]

Mulig denne artikkelen er vanskelig å finne.

Sjekk f.eks. også denne:

http://foto.no/cgi-bin/diskusjon/lesTraadH...0=1&bokmerker=0

Evt. forumene på dpreview.com og dyxum.com ( http://dyxum.com/reviews/lenses/reviews.asp?IDLens=312 ).

Lenke til kommentar

Langt bedre enn Canon sitt kitobjektiv på skarphet mener da jeg. Akam sin test viser at de enten har et dårlig eksemplar, ellers har de en sær måte å vurdere objektiver på. Jeg brukte mitt Minolta 18-70( nesten det samme) og dette fungerte veldig bra egentlig, men jeg ville ha et bedre.

Lenke til kommentar
Hei!

8243701[/snapback]

Se grundig test av Sony 18-70 kit-objektiv i Fotografi nr.5-2006. Får god omtale.

8244247[/snapback]

Jeg fant ikke det på nettet! Kanskje dårlig til å lete...

Takk for alle svar

Lenke til kommentar
Hei!

8243701[/snapback]

8244247[/snapback]

Jeg fant ikke det på nettet! Kanskje dårlig til å lete...

Takk for alle svar

8250449[/snapback]

Nei, det finnes også andre kilder til kunnskap. Dette er et tidsskrift. Ga deg et par linker også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...