>Jonas< Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Ja, nå som våren er her er det heldigvis ikke bløtt i bakken.. For andre veltet mopeden min mens den stod på støtta. Forrige gang var etter et kraftig regnevær i fjor. Tidligere har jeg også veltet en gang med mopeden, og styret ble da rettet opp igjen. Etter at den veltet på støtta i fjor har styret vært litt skjevt, og enda skjevere ble det i dag.. Derfor lurer jeg på hvor mye et nytt styre koster. Det jeg eventuelt kan gjøre er å ta med meg styret på jobben, og varme det opp og rette det igjen. Men da vil det vel bli mykere enn det allerede er i dag.. Så om et nytt styre ikke koster all verden så kjøper jeg heller det. Gjerne et avstivet styre med stang tversover. Mopeden er en Derbi SM X-Race, så vet dere det! Så tips til nytt styre anyone? Endret 26. mars 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Her og her 8243998[/snapback] Hva er gentlig forskjellen på de siste der utenom prisen? Forsto ikke så mya av hva det kan være ut i fra varenummeret Er disse styrene universale og passer på alle mopeder? Med tanke på lengde og tykkelse? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hva er gentlig forskjellen på de siste der utenom prisen? Forsto ikke så mya av hva det kan være ut i fra varenummeret Er disse styrene universale og passer på alle mopeder? Med tanke på lengde og tykkelse? 8244146[/snapback] Vet ikke hva forskjellen er. Vil tro styrene passer ja. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Hva er gentlig forskjellen på de siste der utenom prisen? Forsto ikke så mya av hva det kan være ut i fra varenummeret Er disse styrene universale og passer på alle mopeder? Med tanke på lengde og tykkelse? 8244146[/snapback] Vet ikke hva forskjellen er. Vil tro styrene passer ja. 8244252[/snapback] Noen du kan anbefale? Får ta meg en tur innom de lokale sjappene her i byen å sjekke litt før jeg eventuelt kjøper noe på nett som er helt bak mål til mopeden min Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har ikke prøvd med noen av disse styrene selv, men flere på mopedportalen.com har brukt de vet jeg. Du kan jo lese der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå