Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger nytt styre til mopeden!

Anbefalte innlegg

Ja, nå som våren er her er det heldigvis ikke bløtt i bakken.. :mad: For andre veltet mopeden min mens den stod på støtta. Forrige gang var etter et kraftig regnevær i fjor. Tidligere har jeg også veltet en gang med mopeden, og styret ble da rettet opp igjen. Etter at den veltet på støtta i fjor har styret vært litt skjevt, og enda skjevere ble det i dag.. :(

Derfor lurer jeg på hvor mye et nytt styre koster. Det jeg eventuelt kan gjøre er å ta med meg styret på jobben, og varme det opp og rette det igjen. Men da vil det vel bli mykere enn det allerede er i dag.. Så om et nytt styre ikke koster all verden så kjøper jeg heller det. Gjerne et avstivet styre med stang tversover. Mopeden er en Derbi SM X-Race, så vet dere det!

Så tips til nytt styre anyone?

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er gentlig forskjellen på de siste der utenom prisen? Forsto ikke så mya av hva det kan være ut i fra varenummeret :p

Er disse styrene universale og passer på alle mopeder? Med tanke på lengde og tykkelse?

8244146[/snapback]

Vet ikke hva forskjellen er. Vil tro styrene passer ja. :)

Lenke til kommentar
Hva er gentlig forskjellen på de siste der utenom prisen? Forsto ikke så mya av hva det kan være ut i fra varenummeret :p

Er disse styrene universale og passer på alle mopeder? Med tanke på lengde og tykkelse?

8244146[/snapback]

Vet ikke hva forskjellen er. Vil tro styrene passer ja. :)

8244252[/snapback]

Noen du kan anbefale? Får ta meg en tur innom de lokale sjappene her i byen å sjekke litt før jeg eventuelt kjøper noe på nett som er helt bak mål til mopeden min :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...