PanzerLoco Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Hei Eg vurdera å oppgradere pcen min litt og trenger hjelp av dere der ute Med mitt gammle oppsett er det en del minus, eg har 1 stk harddisk og den er av typen IDE, sokkelen er 939 (derav trenger eg nytt HK), og det er ddr dimm som er det einaste som blir støtta på det nåværande HK. Det vi sei at eg treng nytt HK, Cpu og ram... Skjermkortet og det andre får vente litt til Når det gjelder cpu har eg valgt ut e6600 som klart valg, men når eg skal velge Hk blir eg litt i tvil! For eg har ikkje lyst å kjøpe ny harddisk på nåværande tidspunkt, so hadde vært greit med et sokkel 775 Hk som støtta IDE (om det finst?). Når det gjelder RAM er eg igrunn ute etter tips fra dere der ute, treng ikkje være det nyaste og beste men av typen som klarer å drive det meste av spill... Takker selfølgelig for alle innspel! Endret 26. mars 2007 av PanzerLoco Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) prisklasse ? skal du klokke ? åssen skjermkort har du ? Alle 775 HK har en IDE port dervar støtte for 2stk enheter hvis kabel støtter det ! Endret 26. mars 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Prisklassen 5000- 6000 totalt for alt ink cpu da... Er ikkje ute etter å klokke nei Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 driver på nå Men åssen skejrmkort hadde du ? Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Har et godt gammelt ATI X1600XTX funker fint enda, og trenger å spare inn litt meir penga for å kjøpe skjermkort av den store og fine typen alà 8800 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Vel her er mitt forslag og her er det godt med plass til klokking om du skulle prøve deg for det er ganske så lett på core 2 duo !! Endret 26. mars 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Vel her er mitt forslag og her er det godt med plass til klokking om du skulle prøve deg for det er ganske så lett på core 2 duo !! 8243748[/snapback] Takker for forslaget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå