boart Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Kjøpte ny pc med Vista ferdig installert. Brukte firefox på den gamle maskinen og trivdes med det. Lasta ned siste versjon firefox og installerte,men når jeg åpner den,så står bildet og "hopper". Programmet virker som det skal,men jeg blir jo ganske ør i knotten av å se på skjermen! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hopper hvordan da? Kanskje du har ødelagte musedrivere så den tror scrollhjulet går opp og ned, eller kanskje du har ødelagte grafikkdrivere? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har nøyaktig samme problem. Eneste løsning jeg har funnet er www.opera.com Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Mener å huske at jeg hadde det samme problemet. Troor det hadde med bookmarks toolbar'en å gjøre, så du kan prøve å slå den av, endre innholdet, eller noe sånt. Nå funker den i hvert fall greit hos meg. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Har du innstallert skins til Firefox eller Windows? isåfall, prøv å deaktivere det å se om det fikses da EDIT: Vet ikke om det er noen skins til Vista enda, så det er nok ikke det Kan godt være det som Loomy beskriver også Endret 26. mars 2007 av Sapphire56 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Se om noe av dette hjelper deg. http://kb.mozillazine.org/Window_shakes Lenke til kommentar
boart Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Se om noe av dette hjelper deg. http://kb.mozillazine.org/Window_shakes 8244345[/snapback] Fjerna toolbar,alt i orden!! Tusen takk for hjelpa!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå