Gaston Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei, jeg kommer fra Kr.sand og nå som Start har bygget ny stadion (har vært med på det) så koster det Kr 220,- for en bilett for bortesupportere. Selv om jeg er Start supporter synes jeg det er ytterst latterlig. Med eliteseriens dyreste biletter og sesongkort er dette bare idiotisk. Les artikkelen Men jeg fatter ikke hvordan de skal se forskjell på bortesupportere og ikke bortesupportere. Hva med å bare si jeg heier på start, men så gjør du ikke det. Det finnes alltid hull. Er ikke sikker på hvor mye det koster for oss som heier på Start. Fortsetter dette boikotter jeg Start! Hvem faen tror de de er med så dyre biletter?! Dette sier jeg som Start-fan... Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Synes ikke noe om det. der jeg kommer fra, Notodden, prøvde de seg på det samme når Notodden Fotball Klubb rykket opp til 1. div, men spillerne tok i et tak og sa tydlig i fra om at dette kan vi ikke ha noe ut av. Nå skal det sies at Notodden er klart mindre enn Kr.sand og trenger all den publikum vi kan få, men SÅ dyre biletter trenger vel ikke Sart legge ut selv om de er sikret et greit publikumsantall. Kanskje dere kunne fått i gang en aksjon i samarbeid med spillerne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå