Gå til innhold

Skole Pc - Max 5000,-


Anbefalte innlegg

Lurer på om noen kunne sette opp et oppsett til maks 5000,- med OS.

 

Pc'en skal brukes til:

- Skolearbeid (Word, Excel osv.)

- Counter Strike Source

- Musikk og film

 

Krav jeg har til pc'en:

- Mer enn 200 GB HD

- Windows Media Center eller nyere

- DVD-brenner

 

Må altså begynne fra bunnen av, trenger alle deler. (Trenger ikke skjerm)

Endret av Uylum2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her har jeg satt opp et alternativ til deg. Har ikke tatt med OS pga at du sier du vil ha nyere enn Media Center? og da må du opp til Vista. Og det koster a lot of money. Men er jo ikke noe problem å skaffe seg en windows versjon hos en kamerat eller ei venninne. Endret av alfredsn
Lenke til kommentar
Trokke jeg skal gå for skjermkortet i første omgang. Tror jeg heller skal vente på de billige DX10 kortene skal komme. Hvor mye vil de koste ca? Vil ikke bruke mer enn 1500 kr på skjermkort. Evt. forslag til andre skjermkort?

8249953[/snapback]

 

Kortet jeg linket til er et av de nye billige DX10 kortene, en billigutgave med halvert minne. Men jeg tror club3D selger de enda billigere :hmm:

Lenke til kommentar
Trokke jeg skal gå for skjermkortet i første omgang. Tror jeg heller skal vente på de billige DX10 kortene skal komme. Hvor mye vil de koste ca? Vil ikke bruke mer enn 1500 kr på skjermkort. Evt. forslag til andre skjermkort?

8249953[/snapback]

 

Av andre kort til 1500,-, finner vi jo såklart Ati Radeon x1950 pro kortene. De er billige overalt og har kjempeytelse iforhold til pris. Dette er jo såklart ett langt steg på vei ned fra g80 mtp ytelse, da ;)

Lenke til kommentar
Trokke jeg skal gå for skjermkortet i første omgang. Tror jeg heller skal vente på de billige DX10 kortene skal komme. Hvor mye vil de koste ca? Vil ikke bruke mer enn 1500 kr på skjermkort. Evt. forslag til andre skjermkort?

8249953[/snapback]

 

Kortet jeg linket til er et av de nye billige DX10 kortene, en billigutgave med halvert minne. Men jeg tror club3D selger de enda billigere :hmm:

8251339[/snapback]

 

Det der er ikke av de nye DX10 korta, for det er planlagt at det kommer ut 8600 serie også! og det kommer til å koste mindre enn 8800 serien. Her har du GeForce 8600. Offisiell lansering er satt til 17. april.

Endret av alfredsn
Lenke til kommentar
Trokke jeg skal gå for skjermkortet i første omgang. Tror jeg heller skal vente på de billige DX10 kortene skal komme. Hvor mye vil de koste ca? Vil ikke bruke mer enn 1500 kr på skjermkort. Evt. forslag til andre skjermkort?

8249953[/snapback]

 

Kortet jeg linket til er et av de nye billige DX10 kortene, en billigutgave med halvert minne. Men jeg tror club3D selger de enda billigere :hmm:

8251339[/snapback]

 

Det der er ikke av de nye DX10 korta, for det er planlagt at det kommer ut 8600 serie også! og det kommer til å koste mindre enn 8800 serien. Her har du GeForce 8600. Offisiell lansering er satt til 17. april.

8251778[/snapback]

 

Niiiice :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...