Gå til innhold

Om du hadde byttet navn, hva hadde du byttet til?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Jesus Rex Rockefeller IV

Tallet bak ville jeg bare hatt til pynt, fordi da virker det som man kommer fra en rik og flott familie. Ergo man får lettere lån i banken og man får være med i sånn rikingklubb hvor man spiser kaviar, drikker fin vin og røyker dyre sigarer.

Heter Even nå ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et søskenpar jeg heter fikk farsnavn+datter til etternavn da de ble født (med mors etternavn som andre etternavn). :wee:

Jeg trives med navnet mitt, men hvis jeg skulle ha bytta måtte det ha blitt Sofie. Rett og slett fordi da jeg var liten ville mamma kalle meg det, men endte opp med det jeg heter nå. Fant også ut at tippoldemor het Sofie, og har hatt det som et lite kallenavn hele livet. Kjipt at det har blitt så superpopulært i det siste da, halvparten av alle småjenter heter jo det nå :p

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg kunne hatt noe annet navn jeg.. Iril er meg.. Har så spesielt navn at det hadde vært rart å få et mer vanlig navn :p hehe..

Både meg og min bror er navnet spesielt.. vi liker å være litt spesielle :) hihi

Lenke til kommentar
SteffyPants: snille jenter liker slemme gutter?

8244428[/snapback]

"Pappa, dette er den nye kjæresten min, Lucifer."

"Jasså" *lade hagla*

8244452[/snapback]

Tviler. Jeg måtte vel påpekt for hennes far at jeg tross alt var oppkalt etter en erkeengel. En soldat i Guds tjeneste.

Lenke til kommentar
Tviler. Jeg måtte vel påpekt for hennes far at jeg tross alt var oppkalt etter en erkeengel. En soldat i Guds tjeneste.

8244464[/snapback]

Hm, rimelig sikker på at man ikke lenger er i Guds tjeneste hvis man blir forvist. Den hellige versjonen av dishonorable discharge, på en måte. ^^

Man kan ihvertfall ikke påstå at han er en god soldat.

Lenke til kommentar
Hm, rimelig sikker på at man ikke lenger er i Guds tjeneste hvis man blir forvist. Den hellige versjonen av dishonorable discharge, på en måte. ^^

Man kan ihvertfall ikke påstå at han er en god soldat.

8244500[/snapback]

Hmm. Du har nok rett. Hva om jeg bare er Raphael og har seks vinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...