Gå til innhold

Jeg har kjøpt 10 forskjellige HW-komponenter, 7 av det er DO

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt 10 forskjellige HW-komponenter, 7 av det er DOA, dvs 70% OG jeg har skriftlig bevis på det

her er litt av lista:

Nokia 446XS DOA

Harman Kardon AVR 85 5.1 Forsterker service 4000 NOK

dvs 16 000,- totalt bare for reciveren

Plextor brenner sendt RMA til Plextor Belgia, DOA

ATI Radeon 8500, DOA sendt til ATi Canada, fikk pengene tilbake etter 2 1/2 måneder

Hovedkort, DOA retur

det va "bare" 5 stk som er Dead On Araivel

det er vel ca 6 milliarder mennesker på jorden og noen hundre/tusen millioner pc hardware komponter produsert, da er det vel 1 milliontedels av en promille sjangse att 70% er DOA

PS !, ventet 1 måned på AMD CPU'en den komm i går

dvs Fredag den 13 !

Hilsen en gutt på snart 24 og som snart bytter fornamn til DAMiEN !

jeg er MCP/MOUS serifisert og reparert 10 talls pcer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-14 13:22, skrev karl hungus:

dette her er statistisk så å si umulig, så jeg tenker problemet ligger hos bruker... - eller postbudet hvis det er samme karen som leverer hver gang :smile:

Det er statistisk sett nesten* umulig å vinne i lotto.

men det er alltid noen som vinner.

Jeg fikk en DOA xp2000, den svidde med en gang jeg trykket på start knappen på pcen.

En jevn firkant med goop under kjøleren viste at den ikke hadde stått skevt og komplett.no konfirmerte at jeg ikke hadde knust kjernen da jeg sendte den inn.

Jeg har også fått en DOA enighmaX xbox modchip.

EDIT: la til nesten

[ Denne Melding var redigert av: eatshorts på 2002-12-15 00:07 ]

Lenke til kommentar

Klart det er noe juks i lotto, om ingen vinner gidder ingen å spille.

Kanskje på tide at du hiver ut vegg til vegg teppet og kjøper deg antistatiske armbånd. Du kan jo legge en aluplate på gulvet også. Lodd en ledning på et kobberrør og bank det ned i plenen. Den andre enden av ledningen fester du i aluplata og armbåndet før du pakker opp utstyret :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Av alle de varer jeg har bestilt på nett, butikk, whatever - jeg har enda første gang til gode å ikke få levert som avtalt.

Det hører dog med til historien at jeg ikke bestiller ukritisk: vurderte en stund å bestille Logitech's Z-680 fra http://www.mpx.no, men etter å ha undersøkt litt fant jeg ut at dette høyttalersettet har en vesentlig feil i D/A-konverteren, med konstant støy i alle kanaler som resultat.

Følgelig har jeg henvendt meg til http://www.audiocompaniet.no og bestilt Klipsch Promedia 5.1 i stedet. Dobbel pris, men det er jo bare penger . . .

Moral: Vær kritisk, gjør en del research først. Og skulle du være uheldig: send søppla i retur, få varen omlevert, og lev lykkelig ever after!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-15 03:43, skrev JohndoeMAKT:

DVD-spiller som sluttet å virke etter 20 mnd. :smile:

Og det kaller du DOA. ?! Jeg føler liksom at jeg har kommet frem etter 20 måneder jeg.. :grin:

Edit: tyrkleif

[ Denne Melding var redigert av: aron på 2002-12-15 06:56 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...