2rst1 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Heisann! Skal ta dette fra begynnelsen. Eg satt å surfa innpå internett mens eg kjørte AVG anti-virus scan. Var ingen skada filer då scannen var ferdig. På det tidspunkt var eg innpå www.opera.com og såg på nokre Opera wallpapers som eg likte :] så eg lagra dei i bildemappa mi. Plutselig kom det opp ein blå skjerm med kvit skrift. Fekk ikkje sett kva som sto, for det varte berre i eit halvt sekund, også restarta PCen seg. Etterpå slo eg på PCen igjen. Windows loada, og eg skulle til å logge innpå brukeren min. Då eg skulle til å skrive inn passordet, restarta PCen seg automatisk. Det tok lenger tid før windows loada, og eg la merke til at PCen begynte å bråke meir, som den gjer når den jobber hardt. Rett etter windows var loada og eg skulle til å logge inn, restarta PCen seg før eg fekk skrevet inn passordet. Det samme skjer omigjen... Lurer på kva som feiler dette. Må eg formatere? Var det berre tilfeldig at eg nettopp hadde kjørt en scan med AVG? Vær snill og svar om du har peiling. Takk. Lenke til kommentar
Exogen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Du har fått virus xD 100% Sikker, Formater pc'en. samma skjedde med meg. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 hmm. Godt mulig at eg har virus ja.. Mange programmer som har krasja litt i det siste. Men fikk jo positiv resultat av scanninga som eg hadde gjort 2 minutter før. Skjønner ingenting av det. Men om eg formaterer med windowsCD'n, vil ikkje maskina då restarte mens eg formaterer? og virus er berre på harddisken? det går vel ikkje an å spre seg på nokon måte rundt i PC'n? Går vel an å prøve å formatere, men då må eg finne igjen windowsCD'n. Men om det blir eit stort problem er det berre å kjøpe ny harddisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå