mafister Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei! Jeg har nå bestilt et PCI-express skjermkort med DDR3 minne. Jeg begynte å lure på om hovedkortet mitt må støtte DDR3? Hovedkortet mitt er rimelig nytt og har PCI-express slot. Det er dette skjermkortet det er snakk om: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326978 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hovedkortet ditt trenger ikke å støtte DDR3. Skjermkortet er uavhengig av hovedkortet når det gjelder minne. Så lenge du har en PCI Express-slot, så fungerer alt knirkefritt. Lenke til kommentar
mafister Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Takk for rask og positiv tilbakemelding Da kan jeg trygt gå for dette skjermkortet Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Som det allerede er nevt så har det ingen ting med HK å gjøre det er det bare ram som man må tenkte på og der er det bare DDR og DDR2 som er brukt idag som amn kommer over om man ikke har noe gammelt ræææl liganes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå