Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg får "gratis" Vista-oppgradering gjennom Acer, og lurer på hvor jeg finner CoA? Er ikke sikker på om dette skal her eller i Vista-delen, men spør her. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) jeg fant mitt COA nr under pcen, på det klistremerket hvor det står hva slags versjon av Windows du bruker. det står et nr over en strek kode. den ser sånn ut hos meg(bare med tall selvsagt) xxxxx-xxx-xxx-xxx Endret 26. mars 2007 av Thomas16 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Eksempel på COA har du her: COA Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg får "gratis" Vista-oppgradering gjennom Acer, og lurer på hvor jeg finner CoA?Er ikke sikker på om dette skal her eller i Vista-delen, men spør her. 8242924[/snapback] Da håper jeg at du kjøpte dataen tidsnok, for etter den 15 mars får man ikke noen "gratis" oppgraderinger til Vista. Det er ennå mulig å registrere seg der om man har kjøpt pc'en før 15 mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå